Var är alla sporthojar?

Var är alla sport hojar ?

:tummenupp Ja se stockholmare ! Kom ner till Ystad ! Så länge det inte finns någon snö o är över +5 är vi ute o kör Varma hälsn Scorpio69

Nu bor jag inte i Tokholm men inte jättelångt ifrån. Idag körde jag med mina racehandskar, det var inte så särdeles kallt ute alls. Jag mötte dock bara en hoj under min timme på vägarna och det var en röd TLR inne i stan. Den lät gött. Nu går jag dock och funderar på vilket framdäck som är bäst för vinterkörning på asfalt. Det är inte ett helt lätt val faktiskt.

Körde igår, gick det med. Idag var dock regnet å hälsade på lite här på södra breddgraden men värmen var det inget fel på

Jag var också ute idag, riktigt schysst med helt torra vägar och tio grader.
SMHI lovar ju att torsdagen skall ge över 15grader och sol i sthlm så det är ju en dag att vara ledig på. Som jag :D .

Ahrrrg, vill inte höra sådant när man i fredags hämtade nyservad hoj på verkstan. Har i helgen plockat ur batteri och putsat, vaxat och ställt hojen i ide...

Snälla säg att du inte är ute och kör idag, i detta vädret. Bbbrrrr... :näsblod

Nej, imorgon ska det bli nice väder. Då blir det nog en 10-15mil!

På Fredag syns vi på vägarna ! Hämtade hem en 07a VFR igår (Onsdags). Så imorgon blir det köra av.

Börjar köra i April, ställer av 1a oktober alltid. 6 månader med hoj är helt ok. Orkar inte flänga omkring i höststormar och annat. Skulle gärna haft en motard eller nått annat som man kunde köra med på höst/vintern och leka lite med

*/ ?>
Back