Vapenvägg

Vapenvägg snyggt eller töntigt?

• Antal röstningar
    0
Majoriteten har talat: ärtkastarna får stanna under sängen mellan spel. Nu skall jag försöka öva lite måleri på den fria ytan istället.

Mavve skrev:
2667516 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, du beskrev precis en gammal polares lägenhet. Han var råmongo :rofl :lol

Han beskrev just vemsomhelsts lägenhet i mitten på 80 talet.
Jag har kastat takfläkten för länge sedan, och soffan åker ut efter jul (för då får jag en ny), någon bokhylla i svart-folierad spånplatta hade jag aldrig (jag hade en vit-folierad), glasbord har jag aldrig heller haft.

Allt stämmer jävligt väl med det som var "the shit" då.

Alla andra kastade sina flagande skai-soffor redan efter ett par år, min soffjävel var ett måndagsexemplar, den flagade aldrig, den höll i evigheter.

Trösta dig med att vi kommer att tycka att alla hypermoderna vardagsrum är lika töntigt om tjugo år. :D
Töntiga hemmabioanläggningar med högtalare i alla hörn...

Last edited:
sgtpepper skrev:
2667499 Komplettera med en stor pösig jävla hörnsoffa i grått skinn, ett soffbord i glas med fot formad som en delfin (i mässing) och med en jättestor askkopp ovanpå, två-tre porslinshundar och en mastodontstor hylla/tv-skåp i svart fanér med glasdörrar (bakom vilka man kan skåda en samling tokroliga ölglas). På väggen kan du (förutom låtsasvapnen) ha bar-speglar från Hobbex och planscher på Baywatch-tjejer!

Ahhh! Heminredning när den är som bäst. Allt kan du köpa på Ellos!

PS. Glöm inte en jävligt stor takfläkt med mässingslampor! DS.

HA HA HA HA :lol :lol :lol

Allvarligt, vuxna människor ska inte leka med (iaf inte erkänna det) leksakspuffror. Vi ska använda riktiga vapen, i stål som kräver licens. Sen ska vi försöka utplåna varandra med dessa. En utav dom saker människan är riktigt bra på.

GuW skrev:
2667947 Trösta dig med att vi kommer att tycka att alla hypermoderna vardagsrum är lika töntigt om tjugo år. :D
Töntiga hemmabioanläggningar med högtalare i alla hörn...

Speciellt de små söta silvriga tändsticksaskshögtalare som egentligen inte fyller någon (speciellt inte någon akustisk) som helst funktion mer än att dra damm till sig. :hihi

Givetvis matchande silvrig tv-bänk i samma märke som tv:n.

Fy fan vad ikea-has-been-fult. :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...