Vapenvägg

Vapenvägg snyggt eller töntigt?


  • Antal röstningar
    0

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Majoriteten har talat: ärtkastarna får stanna under sängen mellan spel. Nu skall jag försöka öva lite måleri på den fria ytan istället.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Mavve skrev:
2667516 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, du beskrev precis en gammal polares lägenhet. Han var råmongo :rofl :lol

Han beskrev just vemsomhelsts lägenhet i mitten på 80 talet.
Jag har kastat takfläkten för länge sedan, och soffan åker ut efter jul (för då får jag en ny), någon bokhylla i svart-folierad spånplatta hade jag aldrig (jag hade en vit-folierad), glasbord har jag aldrig heller haft.

Allt stämmer jävligt väl med det som var "the shit" då.

Alla andra kastade sina flagande skai-soffor redan efter ett par år, min soffjävel var ett måndagsexemplar, den flagade aldrig, den höll i evigheter.

Trösta dig med att vi kommer att tycka att alla hypermoderna vardagsrum är lika töntigt om tjugo år. :D
Töntiga hemmabioanläggningar med högtalare i alla hörn...
 
Last edited:

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
sgtpepper skrev:
2667499 Komplettera med en stor pösig jävla hörnsoffa i grått skinn, ett soffbord i glas med fot formad som en delfin (i mässing) och med en jättestor askkopp ovanpå, två-tre porslinshundar och en mastodontstor hylla/tv-skåp i svart fanér med glasdörrar (bakom vilka man kan skåda en samling tokroliga ölglas). På väggen kan du (förutom låtsasvapnen) ha bar-speglar från Hobbex och planscher på Baywatch-tjejer!

Ahhh! Heminredning när den är som bäst. Allt kan du köpa på Ellos!

PS. Glöm inte en jävligt stor takfläkt med mässingslampor! DS.


HA HA HA HA :lol :lol :lol

Allvarligt, vuxna människor ska inte leka med (iaf inte erkänna det) leksakspuffror. Vi ska använda riktiga vapen, i stål som kräver licens. Sen ska vi försöka utplåna varandra med dessa. En utav dom saker människan är riktigt bra på.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
GuW skrev:
2667947 Trösta dig med att vi kommer att tycka att alla hypermoderna vardagsrum är lika töntigt om tjugo år. :D
Töntiga hemmabioanläggningar med högtalare i alla hörn...


Speciellt de små söta silvriga tändsticksaskshögtalare som egentligen inte fyller någon (speciellt inte någon akustisk) som helst funktion mer än att dra damm till sig. :hihi

Givetvis matchande silvrig tv-bänk i samma märke som tv:n.

Fy fan vad ikea-has-been-fult. :D
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top