Vantar + mössa

Dom här pojkarna vet hur man gör en mössa.

Köp en ,jag har en själv.

http://www.madbomber.com/madbomber/

index.cfm

Last edited:
Mitt självklara val är iaf en snart uråldrig Stenmarksmössa, det är starka rekomendationer på den :tummenupp värmer som fan plus den är snygg

Den där va ju white trash!

Har du den på dig när du iförd kallingar och träskor sitter utanför husvagnen med bössan och skjuter på ölburkar på somrarna? Sen när du har druckit upp all öl och skjutit sönder alla burkar så går du och spöar kärringen och sen däckar på taket av husvagnen?

Bara en bild jag fick upp i huvudet:tungan

Har du den på dig när du iförd kallingar och träskor sitter utanför husvagnen med bössan och skjuter på ölburkar på somrarna? Sen när du har druckit upp all öl och skjutit sönder alla burkar så går du och spöar kärringen och sen däckar på taket av husvagnen?

Jag ser inget WT med den där mössan. Möjligtvis hill billy, men inget WT.
WT har sällan någonting på skallen, förutom vid de tillfällen de har Statoil-, Texaco-, Castrolkeps eller motsvarande.

Du har aldrig träffat Mark gissar jag ?

Jag ser inget WT med den där mössan. Möjligtvis hill billy, men inget WT.
WT har sällan någonting på skallen, förutom vid de tillfällen de har Statoil-, Texaco-, Castrolkeps eller motsvarande.
mackkeps är väll också hillbilly?

JA! Det snöar! det vräker ner :D :hoppa

Är kaskmössorna varma? Jobbar ute och jagar ett snyggt huvudplagg i vinter, som även är varmt när det -20.

Är kaskmössorna varma? Jobbar ute och jagar ett snyggt huvudplagg i vinter, som även är varmt när det -20.
De har några modeller med winstopper, de kan nog vara ganska varma. Annars så skulle jag kolla på Mad Bomber som Långa Farbron länkade till. Vissa av de såg så varma ut att man nästan började svettas bara av bilderna. :brynad

Back