nausea
Ny medlem
Är i tankarna att gå över till motardsidan och ska möjligtvis snart åka och kolla på en Ktm 620 SC -00 supermotard.
Den har enl. uppgift gått mellan 1500-2000 mil.
Vilka stora servicar ska ha gjorts / ska göras snart vid dessa miltal?
Några tips på allvarliga fel, främst på motorsidan (då jag är lite orolig för lc4 motorerna, läst en del skräckhistorier om dessa som skär till höger o vänster
) som man bör akta sig för? Är främst orolig att motorn ska vara i dåligt skick. Någon checklista eller dyl. för dessa motorer vore toppen
Har ni någon annan info om dessa hojar så lär jag mig gärna så mycket som möjligt.
Den har enl. uppgift gått mellan 1500-2000 mil.
Vilka stora servicar ska ha gjorts / ska göras snart vid dessa miltal?
Några tips på allvarliga fel, främst på motorsidan (då jag är lite orolig för lc4 motorerna, läst en del skräckhistorier om dessa som skär till höger o vänster
) som man bör akta sig för? Är främst orolig att motorn ska vara i dåligt skick. Någon checklista eller dyl. för dessa motorer vore toppen Har ni någon annan info om dessa hojar så lär jag mig gärna så mycket som möjligt.