Vandrande Pinne

Vad ska man egentligen göra med en vandrande pinne?
Direkt någe action är det ju inte, dock ser de lustiga ut.

Du är en sån som rycker benen av spindlar va? Inte helt omöjligt att detta kan roa en sent utvecklad 7-åring.

Kevorkian skrev:
Trådskaparen & alla andra som tycker det var jävligt cool och häftigt.
Vakna!!! Det var en photoshoppning och en flamebait!
Du svalde det med krok, sänke, lina och hela jävla spöt.

$noop skrev:
är det inte dom som förökar sig utav bara helvete? Kommer ihåg att en gammal klasskompis berättade om att han helt plötsligt hade en hel drös med vandrande pinnar...kan detta stämma?

Dessutom undrar jag om trådskaparen är mogen nog att ha ett levande djur? Låter mer som du är 8 år...måla på den...normalt och mycket moget...
Det stämmer fruktansvärt väl. Mina syrror hade pinnar när dom var små och så rymde dom väl och hux flux fanns det vandrande pinnar i varenda krukväxt(dom är vegetarianer) i hela huset.

sEiKo skrev:
Vakna!!! Det var en photoshoppning och en flamebait!
Du svalde det med krok, sänke, lina och hela jävla spöt.

Det stämmer fruktansvärt väl. Mina syrror hade pinnar när dom var små och så rymde dom väl och hux flux fanns det vandrande pinnar i varenda krukväxt(dom är vegetarianer) i hela huset.

Att bilden var shoppad såg jag också, och det var inte trådskaparen som lagt in den.

Om det skulle visa sig vara en flamebait, så får jag väl äta något olämpligt och risa mig själv på stjärten. :gnissla

big_fredrik skrev:
men den verkar uttråkad :S
några förslag på va dom gillar för roliga lekar?
Vandrande pinnar är(blir?) väl dubbelkönade så att när Rambo väl blivit könsmogen så kommer hanhon att leka många roliga lekar i sin ensamhet.

Madhonda skrev:
Det gäller väl alla burdjur, hamstrar o kaniner och sånt tjafs. Har aldrig fattat grejen riktigt med att såna där. :va
Hamstrar och kaniner har väl känslor iallafall. Jag har svårt att tro att nån med en spindel, skorpion, vandrande pinne eller dyligt har något som helst "band" till sitt husdjur eller vad man då ska säga.

sEiKo skrev:
. Mina syrror hade pinnar när dom var små och så rymde dom väl och hux flux fanns det vandrande pinnar i varenda krukväxt(dom är vegetarianer) i hela huset.

Hörde om en tjej som hämnades på sin otrogne kille genom att köpa ett tiotal vandrande pinnar och stoppa in i hans brevinkast när han var bortrest på en längre semester!
:hihi

korvgubbe skrev:
Hörde om en tjej som hämnades på sin otrogne kille genom att köpa ett tiotal vandrande pinnar och stoppa in i hans brevinkast när han var bortrest på en längre semester!
Ha, perfekt för han senare. Kunde han bjuda in polarna och leka "plocke-pinn"

sEiKo skrev:

:rofl :rofl då var det säkert sant när han sa att dom vällde ut ur köksluckorna och allt möjligt!!

korvgubbe skrev:
Det var en mild hämnd
icon_smile_tongue.gif
:D

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten