Vandaler på Lelleträffen!

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Natten mellan fredag och lördag blev ett 20-tal hojar + en skåpbil nedsprayade med rosa sprayfärg! :mad: Både sporthojar och glidare blev drabbade.

Lokala gangsters eller fyllegrej? Spelar ingen roll helt oförsvarligt! :whip :kulspruta

Vilka jävla dårar! :huvet Jag åkte hem igår em. och det sista jag hörde var att det inte fanns några misstänkta.

Last edited:
Mkt trisst må man säga. Dom som gjorde det, vad fick dom ut av det och vad tillförde dom till produkten? - nollor!

Fattar inte vad fan man får ut av att medvetet förstöra
andras ägodelar. :mad:
Riktigt trist att höra! Hoppas att de skydliga åker dit
så det stänker om det!!

Natten mellan fredag och lördag blev ett 20-tal hojar + en skåpbil nedsprayade med rosa sprayfärg! :mad: Både sporthojar och glidare blev drabbade.

Lokala gangsters eller fyllegrej? Spelar ingen roll helt oförsvarligt! :whip :kulspruta

Vilka jävla dårar! :huvet Jag åkte hem igår em. och det sista jag hörde var att det inte fanns några misstänkta.

Så jävla idiotiskt alltså!
Chansen att de åker dit är väl tyvärr minimal!!

Dom lär väl knappast ha hoj själv...? För om man har det så borde man väl förstå hur det skulle kännas.... tycker man!

Dom lär väl knappast ha hoj själv...? För om man har det så borde man väl förstå hur det skulle kännas.... tycker man!

Nej det lär dom ju inte ha. Säkert någon som är så förbannat avundsjuk för att han/hon inte klarade kortet eller inte har råd med en hoj.. :mad:

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back