Vampyrer!

nej, ni körde väl bara hoj så där finns inte mycket att anmärka på:pannkyss

Dom körde HD, hur många fler anledningar behöver du?

Jag misstänker det. Har inte hört nåt dock.

Då hyr jag den på det vanliga stället!

Sarah Jessica Parker får behålla alla skor och kläder hon använder i inspelningen av Sex and the city (information från dottern) Fick du behålla bojsänket?

Last edited:
Dom körde HD, hur många fler anledningar behöver du?

Då hyr jag den på det vanliga stället!

Sarah Jessica Parker får behålla alla skor och kläder hon använder i inspelningen av Sex and the city (information från dottern) Fick du behålla bojsänket?
Är det inte så att du själv kör HD? Eller har ägt och kört (läs skruvat) med den?

Oj, hur kan jag ha missat detta? Å den går inte här. =( Expressens dom verkar lovande då jag och Mats Bråstedt aldrig är överens. Storyn verkar som upplagd för en p-rulle men det behöver ju inte vara nåt negativt.

"Min" hade en prislapp på lite över 200 000:- så, ja tack! :D

Är det inte så att du själv kör HD? Eller har ägt och kört (läs skruvat) med den?

Näe, jag har aldrig ägt en HD, jag har alltid velat äga en men jag tycker inte att dom är prisvärda, dessutom är jag förtroendemek åt min bror som har två stycken.

Förutom att dom kostar löjligt mycket och man får väldigt lite "bang for the buck" så gillar jag dom slöa rackarna med dålig väghållning, som utgångsobjekt för egna byggen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT