Valvakan 2010

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Hur skulle fusket gå till menar du? Alla röster räknas två gånger. Blank röst = ogiltig.

Röstmottagare vägrar registrera rösterna, röstkort slängs, förstörs och registreras som ogiltiga.. Antar jag

ogiltiga röster? hur går det till?, är folk fulla och röstar på alla partier =)

De känns ju rätt konstigt att 17000 pers inte klarat av den simpla instruktionen att lägga EN lapp i ett kuvert. Jag antar att de är det man fallerat på

Last edited:
Hon har jag missat, finns det bild på pinglan, och framförallt, vem av oss tror du hon väljer :tummenupp

Hon e gay men upptagen... Jag och exet hade en undantagsklausul i vår monogami om hon skulle ragga på endera av oss. Nåja det är ju inte en skönhetstävling, det hade nog inte gått så bra för Reinfelt då... Wetterstrand hade man inte heller nobbat, jag såg henne läxa upp Maud i partiledardebatten och blev riktigt runksugen.

Last edited:
Hon e gay men upptagen... Jag och exet hade en undantagsklausul i vår monogami om hon skulle ragga på endera av oss. Nåja det är ju inte en skönhetstävling, det hade nog inte gått så bra för Reinfelt då... Wetterstrand hade man inte heller nobbat, jag såg henne läxa upp Maud i partiledardebatten och blev riktigt runksugen.

Hur runkar en kvinna? Snälla berätta.

Valdistrikt Herrgården?

De andra kanske bara får betalt för gammal ost..

Ordvits, så göteborgskt av dig. :D:D

Last edited:

Wetterstrand har garanterat en koffert med lädersaker under sängen, hon har en lömsk blick jag gillar...

Till nästa val tycker jag att du och jag kör en egen partiledaranalys, med fokus på dom viktiga frågorna :tummenupp

Wetterstrand har garanterat en koffert med lädersaker under sängen, hon har en lömsk blick jag gillar...

Till nästa val tycker jag att du och jag kör en egen partiledaranalys, med fokus på dom viktiga frågorna :tummenupp

Skulle vara fejkläder då, hon är ju gubevars miljöpartist och detsamma gäller hennes karl... Fast det kanske blir extra kinky då? Men jag ska inte gissa, jag har ALLTID fel med det där. Förutom Condoleezza Rice. Jag kan SÅ se henne stüssad som dominatrix och säga, med sträv och släpig röst "oh George, you've been a bad BAD boy" :D

men det är nog bäst att lägga punkten här innan nån ryter till om :felämne och tråden flippar ut om runkandets etymologi i stället för den sakliga debatt som SHare ju är så välkända för.

Kan bara säga en enda sak om valet: "Fy fan".

Ja blir "spännande".

Rödgröna förlorade och får inte bilda regering. Alliansen förlorade och får iof sitta kvar men kommer inte att kunna uträtta något. SD kommer antagligen inte få någon makt. Piratpartiet kom inte in alls och dess väljare (som mestadels kommer från borgarsidan) kommer undra om inte deras röster hade kunnat förhindra nuvarande situation.

Summa: Alla förlorade. Grattis Sverige!

Alla snackar om att det är skandal att dryga 5% röstade på SD.

Jag är mer oroad över att drygt 4 av 10 svenskar röstar för ett bidragssverige som vill bilda regering med ett kommunistparti.

:tummenupp

Vi får väl helt enkelt anta att det blir ett annat politiskt klimat i framtiden. Ny demokrati gjorde ju sitt men jag tror inte sd kan föra debatten så långt som de gjorde. Förhoppningsvis slutar alla blunda för att integrationen har gått snett och försöker rätta till de fel som gjorts...

Bidragssamhället har nog gått på pumpen iaf ... :banana

Mycket trevligt att M gjorde sitt bästa valresultat någonsin, men tämligen beklämmande att SD fick så många röster.

Vad har dessa kommuner gemensamt?
Bjuv
Burlöv
Bromölla
Svedala
Landskrona
Trelleborg
Tomelilla
Hässleholm
Svalöv
Eslöv
Åstorp
Osby
Klippan
Kristianstad
Hörby

De ligger samtliga i Skåne och är landets starkaste SD fästen.(Sölvesborg på plats 16 ligger tack och lov i Blekinge) Verkar vara läge att permanentera norrlandsboendet och slipa bort dialekten så man slipper bli förknippad med de inavlade bönderna....

Vad har dessa kommuner gemensamt?
Bjuv
Burlöv
Bromölla
Svedala
Landskrona
Trelleborg
Tomelilla
Hässleholm
Svalöv
Eslöv
Åstorp
Osby
Klippan
Kristianstad
Hörby

De ligger samtliga i Skåne och är landets starkaste SD fästen.(Sölvesborg på plats 16 ligger tack och lov i Blekinge) Verkar vara läge att permanentera norrlandsboendet och slipa bort dialekten så man slipper bli förknippad med de inavlade bönderna....

Du kanske borde vakna upp och komma tillbaka till verkligheten, om du ens varit här någon gång.

Apropå valvakan i teve4: Var det någon mer som misstänkte att Idols producent extraknäckte lite där?

Och valundersökningen visar.... dadadadaaaaa .... MP får 4%.
och valundersökningen visar....dadadadadaaaaaa.... S får...

:rolleyes:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...