Valvakan 2010

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Dåligt med jobb i norr, samt glesbygd, gör att många är beroende av ett starkt och generöst välfärdssystem. Även traditionen spelar stark roll.

Stark höger i tätorter beror nog till stor del att stor del välutbildade samlas där. Skåne vet jag inte, kanske för att det alltid varit en ganska rik landsända, där är man nog inte så intresserad av att skatta högt. Plus att Skåne är ganska drabbad av invandrarrelaterade problem och vänstern är bäst på att låtsas som att det inte finns såna problem.

(Hemmasnickrad teori.)

Din teori stämmer nog rätt bra. Sorry norrlänningar men en dag som denna hade jag gärna kapat Sverige i höjd med Uppsala eller nåt. Vattenkraften kan ni behålla så bygger vi kärnkraft för era Robin Hood-pengar. :tungan

Har vi någon från Burlöv här som kan komma med en förklaring?

http://www.val.se/val/val2010/valnatt/K/kommun/12/31/index.html

Vi får nog koppla in Egmont och SH på det där. Nån har hackat Burlövs kommun förstås.

Last edited:
New balls in da politik !

Miljöpartiet byter tåg och får vara med i Alliansen.
Maud och Maria blir bästisar och startar matprogram ihop.

Detta gör att det blir en sida med dom tre missnöjespartierna kvar på loosers planhalva.
Dvs dom som alltid klagar på att allt är andras fel men aldrig har några egna förslag till bättring.

Works for me...

Din teori stämmer nog rätt bra. Sorry norrlänningar men en dag som denna hade jag gärna kapat Sverige i höjd med Uppsala eller nåt. Vattenkraften kan ni behålla så bygger vi kärnkraft för era Robin Hood-pengar. :tungan

Fan, brukar inte hålla med dig sillstryparn men detta du skriver så delar jag gärna en Toblerone med dig !:tummenupp

Last edited:
Grattis Sverigemoderaterna, ni har kickat vårt arsle i detta val.

Personligen tycker jag det är för jävligt men man ska respektera ett valresultat, folket har talat.:död

New balls in da politik !

Miljöpartiet byter tåg och får vara med i Alliansen.
Maud och Maria blir bästisar och startar matprogram ihop.

Detta gör att det blir en sida med dom tre missnöjespartierna kvar på loosers planhalva.
Dvs dom som alltid klagar på att allt är andras fel men aldrig har några egna förslag till bättring.

Works for me...

Fan, brukar inte hålla med dig sillstryparn men detta du skriver så delar jag gärna en Toblerone med dig !:tummenupp

Kul att höra! :tummenupp

Tyvärr kan jag inte hålla med dig om det du skriver dock. Miljöpartister är inget annat än kommunister som gömmer sig bakom miljösnacket. Kommunister = Inge bra.

Kul att höra! :tummenupp

Tyvärr kan jag inte hålla med dig om det du skriver dock. Miljöpartister är inget annat än kommunister som gömmer sig bakom miljösnacket. Kommunister = Inge bra.

Well, valet står mellan pest eller trädkramare.
Trädmänniskorna kan i alla fall hålla sig på mattan.
Vette fan om jag vill ha killarna med mer hår en hjärna i riksdagen.

Ha.
De e inte vi som röstar in Ohly i riksdagen....
Tur man e bonne

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...