Valrörelsen 2026

Vilket parti har jag mest gemensamt med och kommer sannolikt rösta på?

• Socialdemokraterna

• Vänsterpartiet

• Miljöpartiet

• Centerpartiet

• Folkpartiet

• Kristdemokraterna

• Moderaterna

• Sverigedemokraterna

• Medborgerlig samling

• Partiet nyans

Results are only viewable after voting.
Nooshi Dadgostar ju bara är Bäst! Fast Murar kungen Lars Werner var ju min Idol och Mentor. Sug på den! 😎 När man är under 30 Bast och lök ...kan det ju inte finnas något bättre eller något annat val än att rösta Vänster! Eller? :hjarta

Nooshi Dadgostar ju bara är Bäst! Fast Murar kungen Lars Werner var ju min Idol och Mentor. Sug på den! 😎 När man är under 30 Bast och lök ...kan det ju inte finnas något bättre eller något annat val än att rösta Vänster! Eller? :hjarta
Messiah ägnar dagens Svenska Nyheter åt Liberalerna och Vänsterpartiet :)

Träffade också Lars Werner några ggr.
Jag var PC/MAC support på Banverkets huvudkontor samtidigt som han satt i styrelsen.
Jag var ofta upp och hjälpte till med tekniken för att få ut bild via dyra projektorer när det var styrelsemöten och liknande.
Första gången frågade han lite om mitt jobb och vad jag hette.
Sen kom han ihåg mig varje gång även om det var lång tid sedan vi sågs.
Lite imponerande. 👍😊

Träffade också Lars Werner några ggr.
Jag var PC/MAC support på Banverkets huvudkontor samtidigt som han satt i styrelsen.
Jag var ofta upp och hjälpte till med tekniken för att få ut bild via dyra projektorer när det var styrelsemöten och liknande.
Första gången frågade han lite om mitt jobb och vad jag hette.
Sen kom han ihåg mig varje gång även om det var lång tid sedan vi sågs.
Lite imponerande. 👍😊
Faktiskt nu blir jag imponerad! :) Lasse var jävligt skön Gubbe! Lite törstig men det var Okej! ;)Idag Nä inte riktigt PK ...typ som Stig Malm..och Fittstimmet! 😎

"Enligt SCB:s senaste partisympatiundersökning röstar utländska medborgare i stor utsträckning på vänsterpartierna. Socialdemokraterna får 45,8 procent, Miljöpartiet 6,3 procent och Vänsterpartiet 13 procent".

Så det är sannolikt sista gången vi hade en vettig regering, njut nu av de kommande tre veckorna.

"Enligt SCB:s senaste partisympatiundersökning röstar utländska medborgare i stor utsträckning på vänsterpartierna. Socialdemokraterna får 45,8 procent, Miljöpartiet 6,3 procent och Vänsterpartiet 13 procent".

Så det är sannolikt sista gången vi hade en vettig regering, njut nu av de kommande tre veckorna.
Det är ju därför de importerat dem till att börja med.

Lyssnar på Mikael Damberg på Kvartal.
Kanske hjälper dig att navigera i frågan?
Du menar att det återigen går att avfärda honom? Om jag hörde rätt sa han att sänkt skatt är en kostnad eller utgift. En ekonom bör förstå skillnad på inkomster och utgifter.

Du menar att det återigen går att avfärda honom? Om jag hörde rätt sa han att sänkt skatt är en kostnad eller utgift. En ekonom bör förstå skillnad på inkomster och utgifter.
Jag tror man kan kritisera honom för mycket men just ekonomisk förståelse kommer nog inte högt upp på den listan.

Att en utebliven intäkt är samma sak som en utgift för slutresultatet tror jag däremot är vedertaget även om det framstår som lite tillspetsat och oärligt i argumentationen.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt