valmers & Jalle söker sponsorer

kajlyl skrev:
:rofl

hoppas nått företag nappar :hej
Dom har redan fått napp av ett 20 tal kondomtillverkare, jag citerar ett av breven: Kära EMR team ni får 10.000 kondomer av märket "no more kidz", det enda kravet är att ni lovar att inte föröka er, denna planet behöver inte sådana som er.

GSXR1100R skrev:
Dom har redan fått napp av ett 20 tal kondomtillverkare, jag citerar ett av breven: Kära EMR team ni får 10.000 kondomer av märket "no more kidz", det enda kravet är att ni lovar att inte föröka er, denna planet behöver inte sådana som er.

Hahaha! :D :D :rofl

GSXR1100R skrev:
Skönt å höra att det finns företag som offrar sig för att göra världen en bättre plats o leva på :tummenupp

Hahah!
Du är en sjuk människa Micke!
Jag garvar läppen av mig. :tummenupp

Jag skiter i alla smädande hånord,påhopp, mobbning:

DETTA VAR DEN VACKRASTE VIDEO JAG SETT!!!

I love you Mr GSXRR1300RR, du har räddat helgen.

Nu ska jag ringa Valmers och sen ska vi depressionssupa och tänka på svunna tider och våra fina EPA-traktorer. :fyllisar

Jalle skrev:

Nu ska jag ringa Valmers och sen ska vi depressionssupa och tänka på svunna tider och våra fina EPA-traktorer. :fyllisar
Där är du ju, gubbstrutt. Vart fan har du varit? Tror du EMR driver sig av sig själv, eller? Du måste också ta ditt ansvar, nu när vi har sajnat Apstruts.
valmers skrev:
Bättre än så; Jalle och jag går in som helsponsorer med vårt vilande EMR-team, eftersom vi med ålderns rätt vill matcha fram en yngre förmåga (läs apstruts). Apstruts ska nu konverteras till troende medelst 24-timmar-per-dygn-indoktrinering med teammusik, vilket sker hemma hos Jalle, vars EM-samling inte lämnar något övrigt att önska.

Satsningen går för övrigt under namnet Team EMR Honda, och vår förstechaufför lystrar till smeknamnen Herrljunga Tornado och Västra Götaland Kid.

valmers skrev:
Du minns det säkert inte, men du skrev på när Jalle och jag söp ner dig med värmlänsk dunksprit; förhandlingar med EMR:s Executive Management sker över fina 60/40-förfriskningar i sann EM-anda. En och annan dimridå kan säkert ha lagts ut, hur fan ska Jalle och jag kunna minnas det?

Fulkittningen sker i Jalles garage, oroa dig inte.

Så här ser EMR:s teamkläder ut förresten:

Bifogat

• Eddie.jpg
    Eddie.jpg
    21.5 KB · Visningar: 72
valmers skrev:
Där är du ju, gubbstrutt. Vart fan har du varit? Tror du EMR driver sig av sig själv, eller? Du måste också ta ditt ansvar, nu när vi har sajnat Apstruts.

Förbannade värmländksa hembrända fulsprit.

Hur mycket drack vi egentligen?

En sällskapsdansade, dove-extra-sensitive-kille i team EMR?

Jag kör testet inatt, ringer upp den jäveln vid 03.30-snåret och då sa han få citera när Börje, Sven & Ljungbacka-Erik firar jul.

Reder han det är han med.

Jalle skrev:

Jag kör testet inatt, ringer upp den jäveln vid 03.30-snåret och då sa han få citera när Börje, Sven & Ljungbacka-Erik firar jul.

Nja, tänk på att han ä en rekti fjolla, lyssner på massa skit annars, Börje. Börja mä ledmotivet te "Kräftkalas", sen sa ha klara alla versera i "Pitten flaxar och pitten står".

Klarer han'et ente, får vi la kränge på ôss ställena själva, Börje. The Show Must Go On, som vi säger i EMR.

Jalle skrev:

Strunta i min faktura
Vi tar det i natura

:krama

För hugade sponsorer kan vi nu stolt presentera EMR:s logotype. EMR är alltså tänkt att fungera som en paraplyorganisation för R600/R1000-åkare.

EMR:s krav för medlemskap är högst modesta;
* Du skall inga andra (hus)gudar hava förutom Den Store Eddie (DSE)
* Du skall bedriva missionärsarbete för att sprida DSE:s storslagna verk
* Du skall ofta bjuda EMR Executive Management på grogg/bira
* Kvinnor: Du skall ofta grovhångla med EMR Executive Management
* Du skall köra med EMR:s logotype på din R600/R1000-hoj
* Du skall kunna texten på minst tio (10) storverk av DSE

EMR är inte att förväxla med TIBA! Denna vidriga skåneorganisation bör bespottas offentligt så ofta tillfälle ges.

Bifogat

• emrlogo.jpg
    emrlogo.jpg
    6.6 KB · Visningar: 53
Last edited:
valmers skrev:
EMR är inte att förväxla med TIBA! Denna vidriga skåneorganisation bör bespottas offentligt så ofta tillfälle ges.

TIBA är ju den organisation som ni anlitat för promotion videos, bit ej den hand som föder er :mad:

Jalle skrev:

O herredjävlar! Skona mig...

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.