Vallbummes->Valborgsmäss

Re: Re: Re: Vallbummes->Valborgsmäss->Sista April

Taz skrev:
Så OpelKaputten har gått i graven?
Vad bidde det?
Varför kom du inte in och köpte den av mig och fick URR-rabatt?

//D

BMW 523-96:a med feta 17 tummare , svensksåld, fullrustad(utom skinn) , ny servad....... Var jobbar du då??
Har ju bara lagt handpening så har du något som är liknande så skriv det!!! :tummenupp

edit:Länk

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7096
 
Last edited:
Ett "TIPS" ha dubbla olika låsbultar, blev av med mina turbo titan fälgar förra sommaren... fick bara 10000:- av försäkringsbolaget då det är max ersättningen när man är såååå dum och inte har några låsbultar alls.... Så till mina nya TOK feta Bimo fälgar (17) 245 får dom jobba riktigt hårt för att lyckas ta.... dom pajade ochså bromsskivorna fr då dom bara släppte ner bilen..... massa strul i onödan! / Schyst SNÖ va.... :mad:
 
R6-Drutten skrev:
Ett "TIPS" ha dubbla olika låsbultar, blev av med mina turbo titan fälgar förra sommaren... fick bara 10000:- av försäkringsbolaget då det är max ersättningen när man är såååå dum och inte har några låsbultar alls.... Så till mina nya TOK feta Bimo fälgar (17) 245 får dom jobba riktigt hårt för att lyckas ta.... dom pajade ochså bromsskivorna fr då dom bara släppte ner bilen..... massa strul i onödan! / Schyst SNÖ va.... :mad:

Jag körde också med dubbla låstbultar på mina Momo Sport fälgar, var dessutom 2 olika fabrikat på låsbultarna.
 
Re: Re: Re: Re: Vallbummes->Valborgsmäss->Sista April

Kongo skrev:
BMW 523-96:a med feta 17 tummare , svensksåld, fullrustad(utom skinn) , ny servad....... Var jobbar du då??
Har ju bara lagt handpening så har du något som är liknande så skriv det!!! :tummenupp

edit:Länk

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7096

Jag jobbar på www.abgpersson.se
Vi har en drös med bilar, gå in och kolla på hemsidan. Kolla även på www.autletbil.nu. Hittar du ngt så hör av dig.

//D
 
Får väl berätta vad jag gjorde i efterhand då !

Valborg i Voullerim var trevligt !!! :eek:
Flera hundra :zpy kids ..........osv................
100 mil hemifrån......

WOW.................

Tur att det var dåligt väder iaf...
Enda trösten jag hade !!
 

wei 5 års trådlyft:D

jobbade också till 16 på valborg, var nära att få jobba över men klara mej :)

blev sen grilla med några jobbarkompisar i årsta:tummenupp och några öl såklart!:yoparty

sen ut 1 maj och åka hoj i 12 mil:yoparty

//en som aldrig sett forsränningen eller vart nere på champagnefrukost:D
 
Last edited:
Det var en mycket trevlig valborg må jag säga.

Så här i efterhand kommer jag inte ihåg allt som hände. Men vissa bitar sitter kvar. ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top