Svante_vette
Ny medlem
Kan väl passa på att säga hej som ny här på forumet. Är i hojbytartankar som blickar mot sommaren men jag har beslutsångest som bara den. Jag har åkt Rettan jag har nu ett tag och bestämt mig för att köpa en lite nyare litershoj ( 07-08 ). Jag åker ytters lite bana, men åker gärna lite kurvigt på en fin avsidesväg med några polare. Gillar samtidigt mycket effekt. Så en lämplig kurvhoj med jävligt mycket effekt skulle sitta som en käftsmäll =)
Dessa alternativ har jag lyckats nöta fram till skrivande stund.
2008 Kawa ZX10-R
2007 Gixxer 1000.
2008 Yamaha R1 ( självklart finns den med i bilden. )
2007 Hayabusa
2007-08 Fireblade 1000.
Har ni experttester som jämnför någon av dessa modeller så skulle det uppskattas, men era egna utlåtanden är ju självklart lika uppskattad.
Ska jag vara ärlig så lutar jag nog mest åt ZX10ans håll. Mycket p,ga att den verkar har rejält med pulver, men samtidigt ett bra chassie.
Vad tycker ni?
Tacksam för alla ( seriösa ) svar.
Hörs.
/Johan.
Dessa alternativ har jag lyckats nöta fram till skrivande stund.
2008 Kawa ZX10-R
2007 Gixxer 1000.
2008 Yamaha R1 ( självklart finns den med i bilden. )
2007 Hayabusa
2007-08 Fireblade 1000.
Har ni experttester som jämnför någon av dessa modeller så skulle det uppskattas, men era egna utlåtanden är ju självklart lika uppskattad.
Ska jag vara ärlig så lutar jag nog mest åt ZX10ans håll. Mycket p,ga att den verkar har rejält med pulver, men samtidigt ett bra chassie.
Vad tycker ni?
Tacksam för alla ( seriösa ) svar.
Hörs.
/Johan.