Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biffen_86 skrev:Tja! jag ska hålla ett föredrag i skolan på en ca 5 min.
vem tycker ni att jag ska välja att prata om?...
Valentino Rossi (sport hoj, MOTO GP)
Travis Pastrana (Cross Hojj, Freestyle)`???
///![]()
Stromberget skrev:Ta den du kan mest om.. Personligen tycker jag rossi är ballare än pasta killen.![]()
det är väll Rossi som är pastakillenLunkan skrev:det är väll Rossi som är pastakillen
Travis rockar! Det är nog fler i din ålder som har erfarenhet av Moto-X än Sporthoj!
Jag tycker det är 100 gånger mer underhållande å kolla på ett schyst FMX klipp än ett GP-race!
Good luck!
Neutral skrev:Synd bara att alla gör samma sak så man kan kolla vilken minut som helst under en timmes program. Ungefär som vågsurfning, bara roligt om man gör det själv.
Dessutom är de flesta mx-rejects.![]()
Jag har tittat på massor men jag har tröttnat. Till exempel så kör de ju en och en, det är ju en skillnad mellan motogp och fmx som ofrånkomligt gör fmx mindre spännande. Dock är ju jämförelsen mellan fmx och motogp lite konstig, närmare är ju sx eller mx och de tycker jag också är mycket mer spännande då det är kamp mellan förare, inte bara uppvisning.Biffen_86 skrev:haha..då har du alldrig kollat på fmx...så vad gör moto gp:sna som är så omväxlande??

Kan inte sagt det bättre själv!Neutral skrev:Jag har tittat på massor men jag har tröttnat. Till exempel så kör de ju en och en, det är ju en skillnad mellan motogp och fmx som ofrånkomligt gör fmx mindre spännande. Dock är ju jämförelsen mellan fmx och motogp lite konstig, närmare är ju sx eller mx och de tycker jag också är mycket mer spännande då det är kamp mellan förare, inte bara uppvisning.
Biffen_86 skrev:haha..då har du alldrig kollat på fmx...så vad gör moto gp:sna som är så omväxlande??

Vad jag tänkte skriva, i second that!Mögel skrev:Tycker det låter på dig som att du gillar cross mer en sporthoj så jag tycker du ska välja Travis!
![]()
Jag tycker att enduro är det roligaste att kolla på!!![]()
...eller inget som i 7-kamp t ex.Olof Eriksson skrev:Förövrigt är supermoto den roligaste mc-sporten att titta på, då man måste bemästra allt![]()
Olof Eriksson skrev:Förövrigt är supermoto den roligaste mc-sporten att titta på, då man måste bemästra allt![]()

Mögel skrev:Och det gör man inte i enduro då eller![]()

Sant sant! Men jag hoppas kunna komma tillbaka om några år när jag kan köra supermoto ordentligt å visa er i RR-sverige att det är ett bra å billigt sätt att bli braNeutral skrev:...eller inget som i 7-kamp t ex.![]()
Ytterligare en gren Jeremy sysslade med efter karriären som elitidrottsman var över.![]()
Sant. Men det är så knepigt att titta på enduro då man sällan ser hela banan och får följa ändringar i ledet!Mögel skrev:Och det gör man inte i enduro då eller![]()
All motorsport är ju kul, det är bara nyansskillnader vad man föredrar. Sedan är det naturligtvis askul att vara bra på något, oavsett om det är motard, freestyle eller whatever.Olof Eriksson skrev:Sant sant! Men jag hoppas kunna komma tillbaka om några år när jag kan köra supermoto ordentligt å visa er i RR-sverige att det är ett bra å billigt sätt att bli bra![]()
Håller med! Bortsett från fmx då, det tycker jag inte alls e kul att utövaNeutral skrev:All motorsport är ju kul, det är bara nyansskillnader vad man föredrar. Sedan är det naturligtvis askul att vara bra på något, oavsett om det är motard, freestyle eller whatever.
Neutral skrev:All motorsport är ju kul, det är bara nyansskillnader vad man föredrar. Sedan är det naturligtvis askul att vara bra på något, oavsett om det är motard, freestyle eller whatever.
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |