schneberger
Bannad
såg plastig ut.. skulle ha varit metalarmband om man skall betala så mycket pengar.....(försöker intala mig själv att jag inte vill ha den)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:2682235(nyhet)
Valentino Rossi är tydligen en fan av klockor och har gått i samarbete med Jaeger-LeCoultre, en klocktillverkare, för att tillverka den första klockan baserad på just Rossi, #46. Här är vad som sägs: "46 is Valentino's number plate, but it's also the diameter of the watch," he continues. "We made a design adjustment to the existing watch, introducing a touch of Rossi. Six of the time zones are GP circuit names, we included a chequered flag seconds indicator and the caseback is engraved with his number and his signature. This special watch is the only one available in rose gold and titanium, with steel black PVD-coated chronograph pushers." Vill du ha en så lär det kosta ett par årslöner, en enklare modell kostar nämligen $16000.
http://www.sporthoj.com/article.php?aid=404
goba skrev:2683009vem fan vill ha en sån.... vem bryr sig om den klockan... förstår mig inte på sånna som köper de här grejerna.... visst han e sjukt grym på att köra mc, men varför köpa en klocka för så dyra pengar för att designats efter honom....
ja vet inte ja kanske e konstig men ja hade inte gett 500kr för den...
goba skrev:2683009vem fan vill ha en sån.... vem bryr sig om den klockan... förstår mig inte på sånna som köper de här grejerna.... visst han e sjukt grym på att köra mc, men varför köpa en klocka för så dyra pengar för att designats efter honom....
ja vet inte ja kanske e konstig men ja hade inte gett 500kr för den...
MagnusK skrev:2683021Synd att de skall sönderexploatera kända namn i försök att sälja mer, jag skulle inte vilja ha en väldigt dyr klocka byggd runt ett varumärke, lite som att tatuera in sin partners namn på överarmen. Lägg pengarna på en fin Breitling istället.
goba skrev:2683024breitling är ju väldigt billiga.... verkligen....
MagnusK skrev:2683026Tycker du att en "Rossi klocka" för $16000 är det?
Jag tror herrn missuppfattade mitt inlägg.
goba skrev:2683064varför ha en klocka för 30 000kr-1000 000kr och över.... fattar inte varför---- en klocka för 3000-5000kr från schweiz e lika bra som en breitling så varför ha en för 30k... sen förstår jag att vissa tycker att 30 000kr e lika lite som en 10kr e för mej, men jag förstår ändå inte varför man ska ha en sån klocka.... ahhh fan ja kom på det man ska kompensera för något som kanske är lite för kort där nere.... inte inriktat mot dej magnus k, såvida du inte har en breitling-...![]()
Zee skrev:2683083Du har rätt i att inte får mer klocka för pengarna. Funktionsmässigt och kvalitetsmässigt når du taket runt 5000 kr.
Men stanna till och kolla på en Breitling som ett smycke. Detaljarbetet, designen, utstrålningen. Det är det man betalar för. Inte att den visar tiden mer exakt eller att den inte driver ett par sekunder i månaden osv..
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |