YEEEAAAHHH
Ny medlem
Hur tror ni det går för VALEn idag?????
Jag tror på 3:a jag tor också att Biaggi kommer rocka på sin suka nästa säs.
Enda anledningen att han inte vlde gp nästa år är att han inte har nåt att bevisa.
Jag tror på 3:a jag tor också att Biaggi kommer rocka på sin suka nästa säs.
Enda anledningen att han inte vlde gp nästa år är att han inte har nåt att bevisa.