Valborgsläger Sala

Jag vågar lova att det inte blir motardfjärding detta år. Högst på listan står en skåpbil, en uppsättning regndäck, en uppsättning slicks, elverk och luftkompressor... Sååå, var du inte orolig Farbor Joakim.:tuttar
Du har släp, regndäck sitter på, elverk och kompressor lånar du i depån. Slicks (nya) kan du köpa av mig, jag kör ändå bara på gammalt mög. Så jag tror nog att du kommer fuska till det med factorysuspension under året. Fuskis! :arsele

:krama

Du har släp, regndäck sitter på, elverk och kompressor lånar du i depån. Slicks (nya) kan du köpa av mig, jag kör ändå bara på gammalt mög. Så jag tror nog att du kommer fuska till det med factorysuspension under året. Fuskis! :arsele

:krama

Löööövly mannen! Regndäcken är slutkörda... Men ett par extra slicks är alltid bra. PM:a vad du vill ha för dom så kanske jag kan köpa ett par fräscha finväderssulor till moppen i alla fall. Med din ekvation så har jag motarddämpare i min budget igen.

Baj baj Jåkke:hej ...brrraaaaap...

Tack för tipset.:tummenupp Tror jag hamnar under det priset för att modda min befintliga och då få dom viktanpassade.

Men då har du ju bara dämpare för att kunna köra värdelös motard, då är ju skogsåkat helt sabbat. :D
Du kan säkerligen få dem för under 2000, de e ju värt.

Men då har du ju bara dämpare för att kunna köra värdelös motard, då är ju skogsåkat helt sabbat. :D
Du kan säkerligen få dem för under 2000, de e ju värt.

Menade motardanpassat
För det priset (nästan) får jag motardmoddat och viktanpassat. Sabbat för skogsåka. Det e sant, men den smällen tar jag... som en utmaning.:) Fast med dagens budget är det inte aktuellt, men kanske imorgon:banana

Vi på Sala Racing Park tackar alla för en kanonhelg!
Bra väder å många glada å härliga deltagare!!
Och bra disciplin på banan och inga olyckor!

På återseende!!
..glöm ej tisdagsträning 15-19..

häls
Tommy, Annelie å Nicke
VI FRÅN ÖREBRO Tackar för en kanon helg . mycket roligt folk . tack för bra boende .mat.och BASTUN måste jag fixa den är svensk :gnissla ni måste ha en FINSK bastu .perkele ..vi kommer tillbaka snart ..tack tack Tommy.Nicke. Annelie.....MVHARRY o NICKE

Löööövly mannen! Regndäcken är slutkörda... Men ett par extra slicks är alltid bra. PM:a vad du vill ha för dom så kanske jag kan köpa ett par fräscha finväderssulor till moppen i alla fall. Med din ekvation så har jag motarddämpare i min budget igen.

Baj baj Jåkke:hej ...brrraaaaap...

Jag har nåt 16,5" regn fram ligger som du kan få för 600:- Nytt alltså. Begagnade regn Bridgestone bak (åkbara) för 200:-

Pm:a om du är sugen!

Nu kör vi på valborg igen!! :banana
Körning 10-18.
Ska försöka ha grusdelen öppen! kanske vi kör halva dagen utan för att sen öppna på efetrmiddagen..

Bastu å grillning på kvällen!

Pris 400 :- för hela dagen.

Välkomna!!

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...