valborg tur med vädret?

Dee_cati skrev:
2126297 Det innebär att du är 35+, har några ungar rännandes ute som givetvis är fulla som fan och du får vara nykter. Jobbigt att vara lastgammal ibland :hihi
Ehh, iofs så är jag hälften så gammal som dig men känner mig som en 70-årig gubbe med ischias varje gång jag går upp ur sängen....

Hörru katten..ta lite vitamin tillskott. Du blir ju sjuk ofta :pannkyss

Nursey skrev:
2126452 Hörru katten..ta lite vitamin tillskott. Du blir ju sjuk ofta :pannkyss

Jepp, men inte ens steroider hjälper på mig. Det är bara att inse, jag kommer inte bli äldre än 40-50 år men jag kommer ha roligt fram tills jag hänger av mig rocken :hihi
Men tack för omtanken :krama

Ja kvällen blev ju lyckad i vilket fall , satt o grillade med polarna , sen gick vi i regnet ner till majbrasan eller va man nu ska kalla det med hunden .
regn o skit, brann inte alls rök mest , men det var trevligt , sen gick vi till en granne o fortsatte dricka osv , sen hamnade vi på efterfest , som jag blev utkickad från för ca 20 min sen. jävla liv, tjejen till min kompis alängde igen dörren till sovrummet när vi spelade in flames o spelade lufr gura , på vääääällldigt hög volym , första gången en kompis typ sagt nu får du nog gå hem , även om det var han som stod för musiken och dess volym. Men det var trevligt i vilket fall . :fyllisar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg