Val av nyare hundratjugofemma

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Har funderat länge och vet inte riktigt vilken 125a man ska köpa som är lite nyare.
och jag har en budget på ca 20-30 tusen beroende på hur mycke jag sparar och så...
jag ska nog övningsköra med min brorsas rd 125a men jag tycker dne är väldigt ful och ha sen....har funderat på att göra ett streetfighter bygge av den men jag vet inte riktigt
På blocket finns det inte så många 125or fast det kan juh bero på årstiden :tomten
Kan folk skriva fördelar och nackdelar om deras nyare 125or och om dom testat olika nyare hojjar.

marcus_136 skrev:
Har funderat länge och vet inte riktigt vilken 125a man ska köpa som är lite nyare.
och jag har en budget på ca 20-30 tusen beroende på hur mycke jag sparar och så...
jag ska nog övningsköra med min brorsas rd 125a men jag tycker dne är väldigt ful och ha sen....har funderat på att göra ett streetfighter bygge av den men jag vet inte riktigt
På blocket finns det inte så många 125or fast det kan juh bero på årstiden :tomten
Kan folk skriva fördelar och nackdelar om deras nyare 125or och om dom testat olika nyare hojjar.

Modin här på forumet säljer sin Aprilia RS för 30.000, mycket fin hoj har du pengar till den så är det ett alternativ du bör fundera på. http://www2.blocket.se/view/1878946.htm?l=0&c=1&city=0

Pungis skrev:
En RD kan man få riktigt fräck!
ge mig en bild som får mig övertygad...

poffer: okej men jag har inte pengarna nu utan jag måste sälja moppe och cross först...

Nej, han hade en RD innan RG:n och den var faktiskt jäkligt läcker. Så det så. :banana

KawaF3771 skrev:
Det är en RD jag talar om han hette RDManiac här på forumet innan han bytte hoj sen bytte han namn till RGManiac :fatta!

Och hans RD var också snygg :fatta! :7peta

Mmm, det minns jag med...ngn som har bilder på den? :)

okej förlåt så mycke isåfall :7peta (jag blev petad den här gången :D )
men vafan lite bilder isåfall

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back