Val av MTB???

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Kan varmt rekomendera Chainreactions. Visserligen hade jag lite strul med leveransen, men det var inte deras fel. trevliga att ha o göra med, och priserna är helt ok.
Airborne är de absolut snyggaste ramarna du kan hitta (enligt mig). Köp en sådan o släng på lite bra delar så ska du nmog bli nöjd. varför vara så inställd på Shimano saker? Avid gör bra grejor, och flera därtill! Bara en tanke!

Jimmyboy skrev:
Jag kör Street! det e roligast! man hittar nya ställen å åka på hela tiden.. å här jag bor så finns inga ramper.. e du medlem på junkyard?

joo de kan de vara näe men dom håller på o bygga en ramp o dylikt bakom mig så de blir te o åka där....flatland blir så mycket tränande hela tiden...
nopp inte medlem dära...

GT :rock :rock :fakta

eller denna som finns på blocket

Bifogat

• 64866_vbl_s.jpg
    64866_vbl_s.jpg
    47.5 KB · Visningar: 131
Jag tänker försöka mig på en jävel... Behöver lite tips på en najs mtb runt 10k:-
Eller det kanske inte finns några bra grejer för så "lite" pengar? =P

Chainreactioncycles är faktiskt riktigt bra. Betalning sköts via VISA så man måste lämna ut sitt kortnummer. Om du, som jag, har Föreningssparbanken så kan jag rekommendera deras e-kort. Kolla upp det på hemsidan (orkar inte gå igen allt om det...).

Samtidigt som jag beställde från Chainreactioncycles (engelska) så beställde jag också från Cyclecomponents (svenska) som tog dubbelt så lång tid på sig att leverera. Detta berodde på att de hade slut på hälften av grejorna vilket verkar vara mer regel än undantag med dem. Tyvärr.

Lycka till i skogen!

Köpte mig en mtb igår, en Crescent orion, nu kan ni skratta gott :D
Ska bara ha den som transportmedel så det räcker åt mig :)

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad