Val av Motard-hjul? (HJÄÄLP!)

TimmiE!

Super-Moppe Rider!
Gick med
18 Dec 2007
Hoj
EXC 450 -08 Motard
Halloj där, var dags för ett par nya motard-fälgar. Dem jag letar efter är dem på bilden men jag hittar ingen sida i sverige :va försökte kolla runt överallt i denna lilla värld men dem utländska sidorna jag hitta verkade bara sjukt röriga och kaosartade… :huvet
såå nu ber jag på mina bara knän efter hjälp av er! :tummenupp

Fälgar:
http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.volusion.com/kudtr.juwpv/v/vspfiles/photos/DNA-SM-KTMORG-2.jpg

Cykeln är en KTM EXC 450 -08;a
Sen om någon har ett par skurna däck liggandes eller vet nånstans man kan få tag på till dem hjulen?

M.v.H/Tim

wheelsandparts bygger dina hjul precis som du vill ha dem, men så kostar det också..

annars finns det massor av alternativ på ebay.. :)

Hitta hur mycket som helst på EBAY, men vill inte beställa från nått ställe där det blir kaos om grejerna inte stämmer o.s.v som inte ligger i sverige.. Vill ha från en svensk seriös firma, eller om någon har BRA erfarenhet från en utländsk där frakten inte kostar multum.. :( ser ut att bli wheelsandparts för stunden.. :)

Kolla på www.biffensmc.se eller www.prosupermoto.se där hittar du olika varianter av fälgar både billiga och de lite dyrare

En annan fråga dåå, hojen är en EXC 450 -08 ska man köra på 5,00 eller en 4,25 fälg bak? glömde kolla vad den gamla var.. :confused:
Sen, har någon annan koll på "gat-däck" till 16,5" fram eller ska man köra 17" rakt igenom? :va

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...