Val av hoj?

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Tog kortet för en vecka och en halv sen och har redan hunnit att vara på mcsemester i norge. :tungan Serpentinvägar!!!:tungan. Rastar ft killens ducce - och den e ju bara så så ball att köra. Men det är dax att börja kolla efter en egen plastraket men vilken ska man köpa då... vilken ska jag välja?:va
Duccen är underbar men dyr att försäkra. Har sett suzuki gsxr! Snygga! och om man inte köper en allt för ny så verkar försäkingen vara överkomlig, eller? Vill gärna ha nått som låter gott oxå:) Är det nån som har nått förslag?

beror lite på vad din kompis har för ducce, men e det ett monster är nog en gsxr dubbelt så dyr att försäkra...

gsx 750/1100 r -88, går de inte under classic försäkring ?

beror lite på vad din kompis har för ducce, men e det ett monster är nog en gsxr dubbelt så dyr att försäkra...

Han har en 750 ss. Vacker att se på och vacker att lyssna till. Kanske ingen "värsting" men den räcker gott till mig för tillfället iaf. Nybörjare som man är så har jag ju ingen lust att köra ihjäl sig det första man gör.
Kollade lite på nätet och jämförde priser på försäkringar. Det verkar mer ha att göra med ägarens ålder/kön/hur länge man har haft kortet än vilken hoj man kör.
Tex så kan ett par tjäna >2000:- på att hojjen står på tjejen istället för på killen. Jag föreslog att duccen skulle skrivas på mig istället:tungan. Min kille diggade inte skämtet:D

Hittade tråden "Ok, slutsnackat om vad man ska ha för hoj..." under allmänt snack, mcrellaterat....
Får mig att fundera, kanske är det värt det ändå...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra