val av hoj 2008?

Vilken hoj 2008??

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
som sagt har budgetterat mig för runt 45000:- klassen o hittat ett par olika alternativ nu som passar mig allihop..
vet bara inte vilken jag skall välja...där behöver jag lite hjälp o goda råd av er härinne..
svara vilken hoj o motivera varför...:tummenupp

köp honda 929...... den e najs, har en själv! :tummenupp

Vad är det med folk egentligen? Alla frågar alla andra om vad de själva ska köpa för mc. Varannan tråd är ju numera en frågan om "vilken mc ska jag köpa". :trött Varför provar man inte de olika man funderar på och sen väljer den man själv tycker mest om?? Måste man ha det som genomsnittssporhojaren tycker är fräckast, snabbast eller vad det nu kan vara?

Vad är det med folk egentligen? Alla frågar alla andra om vad de själva ska köpa för mc. Varannan tråd är ju numera en frågan om "vilken mc ska jag köpa". :trött Varför provar man inte de olika man funderar på och sen väljer den man själv tycker mest om?? Måste man ha det som genomsnittssporhojaren tycker är fräckast, snabbast eller vad det nu kan vara?

Kan väl vara bra att skaffa sig tips och råd från andra med erfarenhet av hojarna. Behöver ju inte vara så att han köper den som får flest röster i pollen.

Kan väl vara bra att skaffa sig tips och råd från andra med erfarenhet av hojarna. Behöver ju inte vara så att han köper den som får flest röster i pollen.

Jo! Han MÅSTE tjöpa den som vinner pollen. Annars dödar vi honom tills han är död.

Röstade på suzuki GSX-R 750! för jag tror det är den perfekta mixen en 600:as smidighet i chassit och kraft som räcker för alla ändamål!

Går det inte att få en -00 GSX-R 750 ("nya" modellen) för de pengarna? Det hade nog varit mitt val i så fall.

En lite snabb fråga bara...Gixxer tusen fanns väl inte 00 den kom väl först 01??
Som sagt tidigare i tråden.Köp den som du tycker bäst om själv....

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!