Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skippa båda alternativen och lägg ner lite tid på att göra egna dekaler så har du garanterat ett utseende som ingena annan har och som blir mer personligt.TERMINATOR skrev:2558636vilket kit är snyggast![]()
![]()
![]()
blått kit=blå ram
svart kit=svart ram
det blir svart sadel
RookieSM skrev:2558641Oavsett vilken färg du ska ha på hojen lär du väl aldrig göra ramen blå igen, finns fan inget fulare.
Såg en vit Husa, coolt, så gör en vit Husa med svarta dekaler. Våga vara annorlunda.![]()
Vit framskärm finns väl men resten är ju bara att lacka.TERMINATOR skrev:2558678finns det vit plast till husa????
lacka inte tanken!.fLedLik skrev:2558713Vad är det för kod nr på den blåa färgen till Husaberg? Har ett helt plastkit å tank som jag funderar på att lacka vit å sen sätta blåa dekaler på. Kanske blå tank, vet inte än.
Mvh Fredrik P

Kunde inte sagt det bättre självd1ce skrev:2558667Posörer är trist... Släpa hojjen efter bilen några meter istället, billigt och rått!Hårdrock!
![]()
![]()

philsson skrev:2559353lacka inte tanken!.![]()
Byt tank isf, plasten andas så lackar du tanken kommer inte färgen hålla särskillt länge. Skulle snarare vilja säga att du fördärvat tanken på så visfLedLik skrev:2559647Hehe, varför inte?I samma blåa som e på 06.ans plast. Å sen allt annat vitt.
philsson skrev:2559653Byt tank isf, plasten andas så lackar du tanken kommer inte färgen hålla särskillt länge. Skulle snarare vilja säga att du fördärvat tanken på så visgår säkert fixa med medel och skit så tanken slutar andas innan du lackar. Kanske köra tanktätning invändigt eller nåt hade funkat men jag rekommenderar dig isf att köpa ny tank.
fLedLik skrev:2559647Hehe, varför inte?I samma blåa som e på 06.ans plast. Å sen allt annat vitt.

Jag kan köpa din gula tank så har du lite pengar att finansiera en ny. Finns att köpa hos vilken Husaberg återförsäljare somhällst frågan är bara vem som har på lager. Kostar runt 1500kr tror jag. Men om du vill lacka (är väl samma pengar ändå?) så kan du ju kika upp möjligheten att köra tanktätning för att undvika andningen. Finns hos touring för 250kr.fLedLik skrev:2559667Aha, fasiken då. Visste man inte om. Tur att du informerade mig om det. Haru någon som helst aning om vart man kan få tag på några? Å vilka färger finns?
Tack iaf för tipset![]()
philsson skrev:2559782Jag kan köpa din gula tank så har du lite pengar att finansiera en ny. Finns att köpa hos vilken Husaberg återförsäljare somhällst frågan är bara vem som har på lager. Kostar runt 1500kr tror jag. Men om du vill lacka (är väl samma pengar ändå?) så kan du ju kika upp möjligheten att köra tanktätning för att undvika andningen. Finns hos touring för 250kr.
Är det verkligen såå dyr?TERMINATOR skrev:25603162500 ca för en tank
Jag som tyckte att 1500kr var dyrt vilket jag trodde en tank kostade.philsson skrev:2560543Är det verkligen såå dyr?Jag som tyckte att 1500kr var dyrt vilket jag trodde en tank kostade.
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |