Val av färg...R1 -06

Vilken färg

• Antal röstningar
    0
Färg...

Röd ska det va...........................

Blev lite besviken på den gula när jag såg den irl, den är inte lika snygg som jag trodde den ska va. Men den är ändå kaxigare än svart så kör på gul!

NOMAD skrev:
Tjena,ska byta in min -04a mot en -06a o har lite svårt o välja vilken färg på hojen jag ska ha.Så jag frågar grabbarna på SH för jag vet att ni har bra smak. :) Det är bara den svarat och den gula som är interessant

Har du nå fler lyxproblem som du vill ha hjälp med :Bugar

Dagens I-landsproblem??

Trucken skrev:
Har du nå fler lyxproblem som du vill ha hjälp med :Bugar

HEHE!, vilka problem man kan dra på sig såhär i vintertid. Jag vill egentligen bara kasta in en röst på den gula. Sjukt läcker design med superskön retro touch. Har du stålarna så hade jag nog satsat på en gul R1-SP. :yoparty

Förresten, vad ska du ha för din "gamla" R1:a?

God Jul!!! :tomten :tomten

Jonatan Frisk skrev:
HEHE!, vilka problem man kan dra på sig såhär i vintertid. Jag vill egentligen bara kasta in en röst på den gula. Sjukt läcker design med superskön retro touch. Har du stålarna så hade jag nog satsat på en gul R1-SP. :yoparty

Förresten, vad ska du ha för din "gamla" R1:a?

God Jul!!! :tomten :tomten
det är ingen problem utan två skitsnygga hojar och har svårt o bestämma mig.Gammla R1an har jag bytt in fick 97papp helt orginal

Interceptor skrev:
Ta den röda så får folk vänja sig...det e ändå färgen på bakljuset de kommer att få se när du ligger före... :lol :lol :lol

jag hade den röda nu ska jag ha en annan.Du vet att den gula heter också Interceptor :)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back