Skrotnisse
What would Shervin do?
Centerpartiet har fått en (1) röst.![]()
Min..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Centerpartiet har fått en (1) röst.![]()
Nja, det är snarare ett misslyckat generationsskifte.Alltså det är jättesvårt att peka på en orsak, Men jag tror inte på den vanliga media varianten att kärnväljarna övergivit Centern ( reserverar mig om det finns undersökningar om motsatsen ) Det är kanske just de, kärnväljarna som finns kvar av nått så enkelt som t.ex gammal vana och att de hoppas in i det sista på en vändning/förändring. Centern blev som det åtminstone kändes plötsligt väldigt likt de övriga borgerliga jäms över i.om Kovändningen i kärnkraftsfrågan. Plötsligt var en identitet som bortblåst, om än för en liten skara idealister som har sin tillhörighet i borgerliga miljövänner. För dem stod Centern för något positivt lite likt Kd har sina kärnfrågor. Jag tror Kd och C fått ut minst i alliansen, där de hamnat i jasägare facket till Fredrik Reinfeldt. Vilket säkert inte gått hem i alla Kd och Centerstugor.
Alltså det är jättesvårt att peka på en orsak, Men jag tror inte på den vanliga media varianten att kärnväljarna övergivit Centern ( reserverar mig om det finns undersökningar om motsatsen ) Det är kanske just de, kärnväljarna som finns kvar av nått så enkelt som t.ex gammal vana och att de hoppas in i det sista på en vändning/förändring. Centern blev som det åtminstone kändes plötsligt väldigt likt de övriga borgerliga jäms över i.om Kovändningen i kärnkraftsfrågan. Plötsligt var en identitet som bortblåst, om än för en liten skara idealister som har sin tillhörighet i borgerliga miljövänner. För dem stod Centern för något positivt lite likt Kd har sina kärnfrågor. Jag tror Kd och C fått ut minst i alliansen, där de hamnat i jasägare facket till Fredrik Reinfeldt. Vilket säkert inte gått hem i alla Kd och Centerstugor.
Det roliga med Reinfeldt junior är att han är en sådan Fredrik påstår sig hata. Han är väl dömd för hets mot folkgrupp?
C är böndernas alternativ, iom storjordbruken så finns väl bara några tusen kvar?
Nja, det är snarare ett misslyckat generationsskifte.
Erfarna och kunniga politiker försvann och klåpare tillträdde.
Var det inte misshandel?![]()
Jo, därför du köper kinesiskt gjorda kläder...
Har läst det innan jag med![]()
Jo, därför du köper kinesiskt gjorda kläder...
Du måste ha sett fel, jag är ju naken Janne? När förresten var Du i min garderob?
![]()
Ja, men du räknar trots det med att namnet på något sätt skall ge tyngd åt citatet....
Du hade inte riktigt något försvar där va?![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |