Vakna medtrafikanter INTE

Det är en rondell!!!! ALLA i rondellen har ALLTID förträde!!!
Snubben ska till vänster i rondellen och är i högerfältet påväg in vilket ABSOLUT inte är rätt!!!!!!!!

En liten petitess ::: i trafiken har man inga rättigheter bara skyldigheter

Han kan faktiskt köra i bägge filerna :: men det är bättre att ligga i vänster

Absolut inga klagomål

Jag ville bara visa vad man kan ha en kamera till
och det var ju ganska uppenbara pappskallar -- inte direkt nån överraskning

Vart fan hittade du dit körkort!!!!!!???

Sen så ligger han helt fel, Snubben ska till vänster i rondellen och är i högerfältet påväg in vilket ABSOLUT inte är rätt!!!!!!!!

Cirkulationsplats heter det!
Hade filmen börjat när han körde in i cirkulationsplatsen skulle jag säkert sett det!
Men nu såg man bara en bil till höger och inte en skylt någonstans!

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RjrEQaG5jPM&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RjrEQaG5jPM&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Jag har varit med om mycket värre saker kan jag säga.... Men aldrig vurpat tack och lov.... Då jävlar....

Vart fan hittade du dit körkort!!!!!!???

Lugn och fin...allt blir glasklart om du läser hans avatartext :tummenupp

Sen så ligger han helt fel, Snubben ska till vänster i rondellen och är i högerfältet påväg in vilket ABSOLUT inte är rätt!!!!!!!!
Åååååå här tog din kunskap slut ser jag...

Last edited:
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RjrEQaG5jPM&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RjrEQaG5jPM&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Fy fan vilka jävla idioter, har det där landet inte några trafikregler?
Sätt en svensson i bil där nere med kamera, fy fan va jag skulle skratta.
Nerver av stål lär dom ju ha och en jäkla stor dödsstatistik!

jävla larv, så fort det är en mc så blir det ett jävla liv, jamen börja gråta då.

"stackars mig jag har bara två hjul, buhuhu"

Haha :tummenupp Kan känna lite samma.
Sen att (som i första filmen) ha så fullt upp att peka finger och tuta i 15 minuter och muttra och svära så man knappt får styrfart på cykeln...ja då får man väl räkna med att nån smiter före.

I film två, kanske man skulle följa trafikrytmen? Man bränner inte förbi långsam stadstrafik, då är man mer korkad än bilisten som gav tecken och sakta och fint bytte fil. Att det kommer en mc i full karriär bakom är ju större idioti.

Sånt där och MYCKET värre saker händer ju för fanken varje dag när man sitter i bilen så vad är det för skillnad? Många som kör som fi**or, det är inget nytt. :)

//Pippi

Inte mycket att uppröras över tycker jag. Massor med mariginaler hela tiden. Känns som någon med nybakt kort alternativt utsocknes.

Haha :tummenupp Kan känna lite samma.
Sen att (som i första filmen) ha så fullt upp att peka finger och tuta i 15 minuter och muttra och svära så man knappt får styrfart på cykeln...ja då får man väl räkna med att nån smiter före.

I film två, kanske man skulle följa trafikrytmen? Man bränner inte förbi långsam stadstrafik, då är man mer korkad än bilisten som gav tecken och sakta och fint bytte fil. Att det kommer en mc i full karriär bakom är ju större idioti.

du var bara avundsjuk för att du inte har en POV !!!

Last edited:
Det man ser i första filmen tycker iallafall jag är helt oacceptabelt ok att man kommer med fart i en korsning med god sikt och placerar sig framför (motorcykeln i det här fallet) så blir det ibland för att komma in i en korsning/rondell. Nu vet jag inte hur motorcykeln låg placerad så det är ju inte omöjligt att han syntes dåligt, men hade billisten kollat ordentligt hade han/hon sett honom.

Det bil nr2 gör är ju sånt som händer hela tiden i stadstrafik.
I början ser man ju att han är påväg ut i andra filen, men sen så byter han ut till vänsterfil och tillbaka tillhögerfil, det är ju bara helt onödigt. Hade han haft uppsikt framåt hade han legat kvar i högerfil!

Last edited:
VAFAN? Det där var ju i Sickla, Kinnarps huset! Tur som FAN att inte jag va jämsides med Volvon med UPS bilen!!!! Hade fan prejat ut han från rondellen ner på Värmdöleden!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Har du en sån där konstig upsbil med fula bakdörrar och plåtren inuti?
Vet du isf varför det är så? Det ser heeeelt efterblivit ut tycker jag. Verkar bättre å skönare på alla sätt med en vanlig bil..

Fy fan vilka jävla idioter, har det där landet inte några trafikregler?
Sätt en svensson i bil där nere med kamera, fy fan va jag skulle skratta.
Nerver av stål lär dom ju ha och en jäkla stor dödsstatistik!

Kryp ut ur lådan

Det var ju mycket att gnälla över. Folk får väl vara lite tolleranta och i första filmen blir Jag fanimej mer förbannad på hojåkaren, åka och tuta sådär. Big deal, var ju knappast en nära döden upplevelse.

Tyckte inte någon av grejerna var så farliga. Visst, bilen i rondellen kör ut med ganska små marginaler, men som någon sa var det ju knappast en nära-döden-upplevelse. Hade ju räckt med att tuta en gång, lite löjligt att köra efter där hängandes på tutan och räcka finger när han knappt behövde bromsa.

Det var åtminstone hojföraren som körde över heldraget och gasar sig förbi rött. Rå om ditt eget hus, även om du är förbannad. Alla gör fel.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back