Vajsing med stödet på min crf 450

Viru

Which one of you faggots is gay?
Gick med
15 May 2003
Hoj
DB11
Tja!

Har en crf 450 som jag köpte här ett tag sen.den var i crossutförande när jag handlade den,så nu när jag ska dit med stödet efter att jag kastat på sm kittet så vet jag riktigt inte hur det ska se ut.det jag har problem med är hur fjädrarna ska sitta fast nere vid stödet.så om nån skulle kunna knäppa en bild vid stödet med värstingupplösning så skulle jag uppskatta det.

Viru skrev:
Tja!

Har en crf 450 som jag köpte här ett tag sen.den var i crossutförande när jag handlade den,så nu när jag ska dit med stödet efter att jag kastat på sm kittet så vet jag riktigt inte hur det ska se ut.det jag har problem med är hur fjädrarna ska sitta fast nere vid stödet.så om nån skulle kunna knäppa en bild vid stödet med värstingupplösning så skulle jag uppskatta det.

Taget med mobilen, men du ser iaf. Jag förstår inte riktigt vad problemet var. Men håll tillgodo.

Bifogat

• 20050518(01).jpg
    20050518(01).jpg
    126.9 KB · Visningar: 108
Zilversurfer skrev:
Taget med mobilen, men du ser iaf. Jag förstår inte riktigt vad problemet var. Men håll tillgodo.

Jo det där där uppe förstod jag hur det skulle vara!så det hade jag monterat rätt.sen hade jag två fjädrar också,men hur dom skulle sitta där nere vid stödet fattade jag inte!det kändes som nått fattades.det finns två hål i stödet o jag monterade dom i dom i början men det vart alldeles för spänt,så därför misstänkte jag att nått saknades o jag ser på din bild att det är nått där,men inte riktigt vad.tack iaf för bilden!!!om nån du lr nån annan kan ta en bättre bild så ser jag vad det skulle kunna vara.har kollat igen alla mina lådor jag fick med hojjen,men jag vet ju inte riktigt vad ja ska leta efter.

Zilversurfer skrev:
Jag ser iaf att det är en ögla med krok...

sitter på jobbet o kikar o vi har så bra skärm här!!!så därför ser jag nog den inte så bra.jag ska kika på nytt när jag kommer hem till min egen burk.

Jupp en sån krok hade ja låg i lådan,men det förståd man ju inte att det tillhörde stödet!!!trodde d va nån skinkburksöppnare:)
tack för bilden!nu är det löst.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...