Vaffan!!!

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
R1 2001 Turbo
HALLÅ???

Är inte detta Kronobergsforumet?
Var e all folk från älmhultstrakten, alvestatrakten, växjötrakten som ska hänga här? Kronoberg e ju ett GANSKA stort område så man tycker de borde finnas ett par... eller?

Man skulle ju kunna ordna ganska stora sporthojsträffar med alla från kronoberg tycker man.,

Mvh

Nemal skrev:
2303485 HALLÅ???

Var e all folk från älmhultstrakten, alvestatrakten, växjötrakten som ska hänga här? Kronoberg e ju ett GANSKA stort område så man tycker de borde finnas ett par... eller?

Man skulle ju kunna ordna ganska stora sporthojsträffar med alla från kronoberg tycker man.,

Mvh

Mest sthlmare på Sporthoj

Nemal skrev:
2303485 HALLÅ???

Mvh

Semestertider kanske har med det att göra.
Hoppas på mer aktivitet efter semestern

Om vädret håller i sig så, är jag
sugen på att ut o köra nästa vecka...

Hur många var ni i Onsdags?

Själv var jag med familjen på Hästveda marknad...

neo-matrix73 skrev:
2304808 Om vädret håller i sig så, är jag
sugen på att ut o köra nästa vecka...

Hur många var ni i Onsdags?

Själv var jag med familjen på Hästveda marknad...

Nu har jag fått ett nytt kopplingsgrepp så nu kan jag börja köra igen, men jag är borta hela nästa vecka så det blir ingen onsdagskörning för min del.. Men det kommer väl fler onsdagar

Jag har tyvärr haft lite mycket att göra de sista veckorna så det har inte blivit så mycket mckörning över huvudtaget.
Och nu börjar min semester :banana :banana
Så nu sticker jag till Karlskrona

over and out

Och jag bor i garaget....väntar mest på delar nu....dyker väl upp i början på veckan...

Jag är hemkommen från "semestern", så nu kan jag åka med.

Hur gick det i onsdags, såg ni några hojar däruppe?

Tydingesjön på torsdagar är ungefär samma sak som Öhr, fast roligare väg.

Nemal skrev:
2303485 HALLÅ???

Mvh

Semestertider är ju en trolig orsak.
Skall själv till öland nu ... utan hoj tyvär i en vecka. Men hoppas på mycket körning v 30.
Kör försiktigt där ute och ge akt på farbror blå .
:bow :squid

Nemal skrev:
2303485 HALLÅ???

Mvh

Sjælv ær man ju från Alvestatrakten. Men just denna sommaren kør jag mest vilse som mc-bud i den norska huvudstaden.

Back