Vafan? Konstigt felmeddelande.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Poppar upp oftast när jag byter sida i internet explorer.
Har nyss kört spybot s&d, kan det vara felet? Kan den ta bort saker som man faktiskt vill ha kvar?
Det finns ju en ångra-knapp i programmet men hur vet jag vad jag ska spara och vad jag ska ta bort? Det står "registernyckel" efter en del filer är det ett tecken på att jag bör spara dom?

Bifogat

• fel.JPG
    fel.JPG
    10.7 KB · Visningar: 129
sEiKo skrev:
Poppar upp oftast när jag byter sida i internet explorer.
Har nyss kört spybot s&d, kan det vara felet? Kan den ta bort saker som man faktiskt vill ha kvar?
Det finns ju en ångra-knapp i programmet men hur vet jag vad jag ska spara och vad jag ska ta bort? Det står "registernyckel" efter en del filer är det ett tecken på att jag bör spara dom?
filen du mailade har till fsecure 2005 att göra... kolla om några registernycklar till fsecure försvann

Tydligen använder f-secure sig av nåt trackingprogram(backweb) och när jag tog tillbaks dom registernycklarna så försvann felet.
Tack!

sEiKo skrev:
Tydligen använder f-secure sig av nåt trackingprogram(backweb) och när jag tog tillbaks dom registernycklarna så försvann felet.
Tack!

Backweb är F-Secures program för uppdateringar om jag inte har fel för mig. Men det är många spywareprogs som tar det för ett hot. Så det gäller att hålla koll på vad det vill ta bort.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg