Vadda inga moppetradar?

Jag skulle nog vilja se det som att övrigt-delen kan avhandla allt mellan himmel och jord, så länge som det är diskussioner förda av och för (sport)hojåkare. Vi ska kunna avhandla vuxna ämnen utan behov av självcensur. Vare sig det rör sig om silvertejp, monogama strutsar eller mopeder.

Har det förresten blivit ok att diskutera ghåstrajder numera? Hittar inget förbud mot det reglerna längre, visst fanns det som egen punkt förr? Står iof inget om moppar heller, men någonstans står det väl att man ska köra MC för att få vara här.

Har det förresten blivit ok att diskutera ghåstrajder numera? Hittar inget förbud mot det reglerna längre, visst fanns det som egen punkt förr? Står iof inget om moppar heller, men någonstans står det väl att man ska köra MC för att få vara här.

Vem får registrera sig som medlem på Sporthoj.com

Vem som helst med intresse för sajtens innehåll får registrera sig och delta i forumet. Sajtens huvudsakliga inriktning är till för sporthojsåkare och / eller de med intresse för att köra sportigt! Om du inte delar denna grundläggande åsikt, bör du inte registrera dig. Annars, varmt välkommen!

Jag är mest rädd för fördumningen på forumet, något som kommer gå rasande fort om genomsnittlige moppegossen får tillträde med sina juvenila tankar och frågor.

.

Ja shit, skrammande tanke!!

Pa mina 10 ar har har jag nog inte sett fler moppetradar raderas. Visst jag kan ha missat nagra, men det kan nog inte vara manga.

Sa att fordumningen skulle ga i rasanda fart? njae :hihi:hihi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey