Vad vore livet utan JoS?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Vad vore livet utan JoS? Exakt så sade en av mina arbetkamrater i matsalen idag. Jag blev väldigt brydd då arbetskamraten är av manligt kön. :eek:

Sååå är det nåt du vill berätta för oss JoS?
 
Det här låter spännande. Jag kan knappt vänta på att få höra vad han nu har gjort! Jag har en kompis som vill ha JoS på McDonnalds, du ska väl inte byta jobb? :va
 
JoS har en Jens Of Sweden :tummenupp

McDonalds... :tungan
 
Nalken skrev:
Jag har många strängar på min lyra:
Bank: http://www.josbank.com
2 Univeritet: http://www.ugal.ro/ http://128.255.135.155
IT solutions i Hongkong: http://www.jos.com/
Journal of Official Statistics: http://www.jos.nu/
En sida om mat och bak: http://home.swipnet.se/j-o-s/
F1: http://www.jos-verstappen.nl/ (det ÄR jag)
Konstnären JoS: http://www.josart.net/

Vad har ni andra "vanliga människor" att komma med? :rolleyes:
Klå detta om ni kan.
 
Last edited:
Hehehe... Kom du bara din lilla räka! :hihi

I WILL CONQUER THE WORLD! :yoparty












anytime... eller nått sånt...
 
Det är Ok för den här gången NN. Normalt vill jag ha betalt för att få se min konst. ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top