Vad vi ska göra i vinter!!

okey men det konstiga är att det är inte alltid den gör så..utan ibland går den hur fint som helst? vad kan hända om man inte fixar detta? mer än att tvåan inte går..??? kan der beröra resten av växellådan?

okey men det konstiga är att det är inte alltid den gör så..utan ibland går den hur fint som helst? vad kan hända om man inte fixar detta? mer än att tvåan inte går..??? kan der beröra resten av växellådan?

Oftast inte, det rör nog bara växel 2. Att det bara händer ibland kan bero på flera saker, olika belastning! olika varvtal .

okey ska försöka ge mig på det =) har dock inte mekat mycket med hojar men men har ju kunskap inom bilar och det borde ju inte vara så svårt! lite synd att förstöra mer !!!!

Hmm....efter säsongen behövs lite kärlek:
  • Byta hjullager bak
  • Byte framdäck
  • Bygga om "rumpan" med mindre regskylt
  • Byte till miniblinkers

vinterprojekt!!!!

byta bakbäck!
lacka om den!
fixa motivlack!
turbobygge!

haha mycket nöje till våren =)

Sätta på Isdubb på Fiddyn :yoparty Och dubba Crossdäcken..:tummenupp

Sen styla fiddyn med lite saker och sätta på stuntsaker :)

Nu börjar jag vädra vår luft tror jag :) vad tror ni sporthojare ? tidig och varm vår ?

Ska precis börja styla meine Toyota supra...koliberhuv, do-luck front etc. ska på! JiiHa

Med tanke på den här rejäla vintern som som har varit så lär vi väl ha drivor med snö i juli :rolleyes:

BTW:
Jäkligt snygg färg på tanken :tummenupp

Tyckte vi oxå så vi lacka en jänkei bil i samma röda :yoparty

Bifogat

• Jänkare Röd.jpg
    Jänkare Röd.jpg
    133.6 KB · Visningar: 96
Skaplig pråm :tummenupp Tycker dock att färgen gjorde sig bättre på tanken, men det beror kanske på det mindre formatet :va

Så pratar du om vår nu... För lite att sätta tänderna i, eller bara hojabstinens :)

Lite av varje typ :D Sugen som F... på hojen nu. Bilen ser bättre ut nu än förut men kulören kunde ha varit roligare.

Bilen ser bättre ut nu än förut men kulören kunde ha varit roligare.
Kulören är nog bra, bara det att på bilar är det så mycket mer som spelar in (speciellt på stora). Ett par andra fälgar skulle säkert få den att se helt annorlunda ut :)
Lite av varje typ :D Sugen som F... på hojen nu
Tja, med den här vintern, eller snarare avsaknaden av den, är det inte konstigt :rolleyes:

Med såna här vintrar röstar jag på att vi lägger ned dom helt, och kör på minimum +15 och sol istället :gnissla

Jag är påååååååå med det inga mera vintrar :)
Kanon, då är vi två :tummenupp Frågan är då bara hur/var vi hittar någon som vill driva det på riksdagsnivå eller globalt då :D

Visst är det skit nu, ska det inte bli nån vinter så kan det f-n va +15, det här är ju bara löjligt. Du ska se att det blir driv-is halva sommaren istället :huvet

Hur har det gått med båten då, har ni fått på nån racing-tejp på den än :va

Back