Ok om de kanske går lite väl långt i vissa stycken, men säger de inte just vad många egentligen tänker?
Läs artikeln
Läs artikeln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte fortsätta debatten i den tråd som skapats om artikeln?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=215723
För att den tråden efterfrågade argument EMOT ursprungsartikeln, alltså inte argument FÖR eller ens en diskution OM...
Det är en jävla skillnad.
Tråkigt att det inte går att föra en normal debatt i Sverige om för-och nackdelar med invandring, för så fort nackdelar tas upp så kommer motargumenten direkt på en "Du är rasist-nivå". Varför har det blivit så?
Har insett skillnaden, men eftersom ingen tråd i det här forumet respekteras för sin avsikt kan man lika gärna fortsätta diskussionen i den andra tråden. Två olika trådar där den ena argumenterar emot och den andra för fyller knappas någon funktion eller hur? Detta är ett diskussionsforum eller har jag fått det på bakfoten också?
Finns det i huvudtaget någon som vill läsa en tråd som behandlar samma artikel på två ställen?
Du skulle nog inte främst vända dig till en tråd som heter "MC-stunt är töntigt" om du ville fråga om någon var sugen på att åka och titta på MC stunt.
Sätter man ribban i rubriken så blir det ingen diskution.
Om den första tråden hade hetat "Diskution om...." så hade det räckt med en tråd.
Observera, jag har inte tagit ställning varesig för eller emot artikeln i DN.
Jag har inte ens brytt mig om att läsa den.
Du har helt rätt i det du skriver. Ingen av trådarna är lämpliga för diskussion. Lösningen vore en tråd där folk kan argumentera och lufta sina tankar och åsikter gällande artikeln och SD.
Strunt samma. Någon av trådarna kommer antingen att dö ut eller spåra ur i vanlig ordning.

och jag vet inte ens vad du snackar om.
vem är du förresten?![]()
Jag ville bara belysa att jag inte tog ställning, utan bara försökte förklara varför det startades en ny tråd.
Jag är rätt ny här, det kan vara därför du inte känner igen mig.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |