Vad var det för idioter idag på väg mot Täby på motorvägen?

Kawa_GPX600R skrev:
De får tiden utvisa :lol
Ja så är det, men om du vill så ska jag utmana dig på en bankörning så du får chansen att visa var skåpet skall stå, kom ner till Sturup Raceway nu på Söndag 25/4 och kolla när vi kör :tummenupp

Så länge det inte händer nåt (olycka) så blir åtminstånde jag glad när det bjuds på "SHOW"!!! :va

Det har ju hänt ett antal gånger att man wheelat när man legat mellan bilar och sen reflekterat över att det kanske inte var helt lysande...

Hojåkare är nog som samhället i övrigt fast färre barn, kvinnor och pensionärer
alltså vi är tillräckligt många och olika för att alla ska kunna mätas med samma måttstock är min point. :squid

GSXR1100R skrev:
Ja så är det, men om du vill så ska jag utmana dig på en bankörning så du får chansen att visa var skåpet skall stå, kom ner till Sturup Raceway nu på Söndag 25/4 och kolla när vi kör :tummenupp

Låt mig få börja köra på bana först kanske om några år eller så :rofl

Du förresten har jag sagt att jag kör bättre än dig ? :kocko

Kawa_GPX600R skrev:
Låt mig få börja köra på bana först kanske om några år eller så :rofl

Du förresten har jag sagt att jag kör bättre än dig ? :kocko
Nej men bankörning är den ultimata kicken :tummenupp

Kawa_GPX600R skrev:
Ja möjligt, men jag har endå inte utmanat dig :kocko så varför kaxa sig ?
Mycket snack och ingen verkstad som vanligt, först är du stentuff & sen vågar du inte ens antaga en utmaning ifrån en gammal gubbe som knappt har ledsyn :D

Mcbudet skrev:
Äch!
jag höll 200blås på slangen i söderledstunneln och allt detta med ett par :tuttar bakpå!

don`t kill me! :död

Sånna där jävlar som dig som ger oss seriösa motorcyklister dåligt rykte!!

:D

GSXR1100R skrev:
Mycket snack och ingen verkstad som vanligt, först är du stentuff & sen vågar du inte ens antaga en utmaning ifrån en gammal gubbe som knappt har ledsyn :D

Men du verkar ju helt knas för fan! vem fan har kört mest av oss 2 :va men som sagt allt tar sin tid, Jag vet hur jag kör i trafiken o du vet hur du kör eller inte :7peta

Kawa_GPX600R skrev:
Men du verkar ju helt knas för fan! vem fan har kört mest av oss 2 :va men som sagt allt tar sin tid, Jag vet hur jag kör i trafiken o du vet hur du kör eller inte :7peta
Kan du vara Mavves lillebror :rofl

Fegis nanananana :arsele

sanntur skrev:
Så länge det inte händer nåt (olycka) så blir åtminstånde jag glad när det bjuds på "SHOW"!!! :va

Jovisst kan man få ett leende på läpparna när man på en närmast tom väg ser nån och göra en kontrollerad wheelie, men när det är nån idiot som ställer hojjen i alltför kraftig lutning med tanke på att det finns bilar överallt, så ser jag det som bara ren idioti. Det är ju inte bara mcföraren som skadas om 150-200kg motorcykel slungas på någons vindruta.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph