Ja, det är så sant! Men man behöver inte göra det värre/farligare än det redan är, eller hur?MHK skrev:Att köra hoj är farligt....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är så sant! Men man behöver inte göra det värre/farligare än det redan är, eller hur?MHK skrev:Att köra hoj är farligt....![]()
GSXR1100R skrev:Troligen inte, med din inställning så kommer du snart att få en gravruna![]()
så nu kan du stava till de me!! *s*Kawa_GPX600R skrev:
Ja så är det, men om du vill så ska jag utmana dig på en bankörning så du får chansen att visa var skåpet skall stå, kom ner till Sturup Raceway nu på Söndag 25/4 och kolla när vi körKawa_GPX600R skrev:De får tiden utvisa![]()
GSXR1100R skrev:Ja så är det, men om du vill så ska jag utmana dig på en bankörning så du får chansen att visa var skåpet skall stå, kom ner till Sturup Raceway nu på Söndag 25/4 och kolla när vi kör![]()
Nej men bankörning är den ultimata kickenKawa_GPX600R skrev:Låt mig få börja köra på bana först kanske om några år eller så![]()
Du förresten har jag sagt att jag kör bättre än dig ? :kocko
GSXR1100R skrev:Nej men bankörning är den ultimata kicken![]()
Mycket snack och ingen verkstad som vanligt, först är du stentuff & sen vågar du inte ens antaga en utmaning ifrån en gammal gubbe som knappt har ledsynKawa_GPX600R skrev:Ja möjligt, men jag har endå inte utmanat dig :kocko så varför kaxa sig ?
GSXR1100R skrev:Mycket snack och ingen verkstad som vanligt, först är du stentuff & sen vågar du inte ens antaga en utmaning ifrån en gammal gubbe som knappt har ledsyn![]()
Mcbudet skrev:Äch!
jag höll 200blås på slangen i söderledstunneln och allt detta med ett parbakpå!
don`t kill me!![]()
GSXR1100R skrev:antaga en utmaning ifrån en gammal gubbe som knappt har ledsyn![]()
Mcbudet skrev:Äch!
jag höll 200blås på slangen i söderledstunneln och allt detta med ett parbakpå!
don`t kill me!![]()
GSXR1100R skrev:Mycket snack och ingen verkstad som vanligt, först är du stentuff & sen vågar du inte ens antaga en utmaning ifrån en gammal gubbe som knappt har ledsyn![]()
Kan du vara Mavves lillebrorKawa_GPX600R skrev:Men du verkar ju helt knas för fan! vem fan har kört mest av oss 2men som sagt allt tar sin tid, Jag vet hur jag kör i trafiken o du vet hur du kör eller inte
![]()
sanntur skrev:Så länge det inte händer nåt (olycka) så blir åtminstånde jag glad när det bjuds på "SHOW"!!!![]()
GSXR1100R skrev:Kan du vara Mavves lillebror
Fegis nanananana![]()
Fick bara en flashbackloser skrev:App, app inga peronliga påhopp nu!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |