lorkan
Bannad
Hej. Nu ska jag ta hjälp av alla Hondanördar här, det är nämligen så att jag stötte på en Honda som jag aldrig har sett förr. Hojen såg lite ut som en CB 500 (de nya modellerna), alltså en helt naken hoj, i stil med ER-5, CB 500&CO. Dock vet jag inte hur stor motorn var, men det satt en V2 (!) i den. Den var röd, och jag tror att den hette något i stil med Travere eller något sådant. Någon som förstår vilken hoj jag syftar på?
Förmodligen ingen dussinhoj, åtminstone inte här i Sverige.
Jag måste veta.
Förmodligen ingen dussinhoj, åtminstone inte här i Sverige.
Jag måste veta.
