Vad tycks?

Robert_blom

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
Suzuki RM250 -00 å Pocketbike 110cc
Hallå. jag e väldigt inne på denna aprilia det ända problemet är min pappa han tycker att d e onödigt å köpa denna pga att d e svårt med reservdelar?? och så tycker han att jag aldrig kommer få sålt den?...han vill ha 25papp för den kompis pris =).. Så jag tycker det låter helt ok!. vad tycker ni?

http://www.blocket.se/view/4257003.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Bor han som äger den i Uddevalla? Om så är fallet har jag för mig att den är rejält vurpad (omständigheterna runt kraschen är nog bäst att inte nämna). Om inte kan du ju ignorera vad jag skrev.

För länge sedan när jag snackade med killen som skulle sälja den ville han sälja den till mig för 35 hehe, jag sa att det får han aldrig för den, men jo det skulle han visst. Och så ser ju fallet ut än i dag. :rolleyes:

Robert_blom skrev:
Hallå. jag e väldigt inne på denna aprilia det ända problemet är <b> min pappa han tycker att d e onödigt å köpa denna pga att d e svårt med reservdelar??</B> och så tycker han att jag aldrig kommer få sålt den?...han vill ha 25papp för den kompis pris =).. Så jag tycker det låter helt ok!. vad tycker ni?

http://www.blocket.se/view/4257003.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Ringde AVAMC onsdag 17,15 och bestälde lite grejer. När jag kommer hem på torsdag så hade dom kommit. Snacka om snabbt! :tummenupp

Men det var bara för att dom hade dom i lager. Måste dom beställas kan det ta jäkligt lång tid :mad: Ja ja jag skullle inte tveka pga reservdelarna då är det helldre att den är krachad/ hårt körd i sånnafall jag drar örorna till mig på :7peta

AndersJohansson skrev:
Ringde AVAMC onsdag 17,15 och bestälde lite grejer. När jag kommer hem på torsdag så hade dom kommit. Snacka om snabbt! :tummenupp

Men det var bara för att dom hade dom i lager. Måste dom beställas kan det ta jäkligt lång tid :mad: Ja ja jag skullle inte tveka pga reservdelarna då är det helldre att den är krachad/ hårt körd i sånnafall jag drar örorna till mig på :7peta

Men det brukar vara svårare att få tag till Aprilia eftersom återförsäljarna är färre och ofta finns inte grejjerna på lager och måste beställas från Holland (Har för mig att de har ett av sina Europa-lager där)

Tegenfeldt skrev:
Men det brukar vara svårare att få tag till Aprilia eftersom återförsäljarna är färre och ofta finns inte grejjerna på lager och måste beställas från Holland (Har för mig att de har ett av sina Europa-lager där)

danmark ligger lagret i

Generallagret för norden ligger i Danmark.
Och danskarna får direkt från italien, så så är det med den saken. :)
Har inte dom svenska handlarna (kan rekommendera starol.se, dom rejsar rs och brukar ha mycket hemma och är bra och snabba på att fixa) så brukar det ta ca. två veckor från danmark om dom har det i lager.
Annars tar det ca. en månad om det inte finns i danmark

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...