Vad tycks? Bra eller anus?

tack!

:tummenupp

här kanske? eller det är till k5-6

k3-4 ser ut såhär:
gsxr04_utxs_main.jpg

tack ska kolla in dem, är nånting jag skulle vilja ha till hojjen (har redan jardine slip men men) samt en hugger också. och gärna stålomspunna slangar...pengar pengar

:tummenupp

köpte det via www.nilssonsmc.se i Helsingborg, de verkar vara de enda återförsäljarna i Sverige.
Priset var very special price eftersom det var sponsring, men normalpris ligger inte så högt heller, runt 3500:- har jag för mig:tummenupp

Last edited:
Men herregud..

Tänk på dina grannar eller medtrafikanter (/mottrafikanter)

Måste ju låta en mil bort.. :confused:

Men herregud..

Tänk på dina grannar eller medtrafikanter (/mottrafikanter)

Måste ju låta en mil bort.. :confused:

Skit i det, det är ju fräckt! Hmm, err jag menar att det är en säkerhetsaspekt. Syns man inte så får man väl höras?

Fan jag vill nog ha ett sånt här litet öronbedövande system också. Finns det till hornet 900?

älskar korta pipor..

Och ljudet sen..

Förbered dig på att pappa blå hör dig på låånga vägar..

Min rockar, skönt ljud och framför allt snyggt...

Bifogat

• M4GP.jpg
    M4GP.jpg
    45 KB · Visningar: 142
Snyggt! :tummenupp

Jag minns en kväll vid bilprovningen i Rissne förra året. En kille med krompråm fick den godkänd, stannade precis utanför staketet, skruvade bort ljuddämparna å la dom i en av resväskorna! :jisses Den hördes ju en halvmil! :skrämd Ungefär som en 40mm luftvärnskanon :hihi

Coolt, ser diskret ut. Annars tycker jag "fimparna" kan vara rätt trendfula, however ditt system får tummen upp!

hade du tänkt mappa om hojen med pipan också ??

Vi får se om vi ska mappa om den till det röret eller om det blir en annan lösning då vi håller på att bygga om ena hojen till banhoj. ljudet är underbart men det funkar inte på bana som du kanske vet så det blir den hojen som ska rulla på vägen som får behålla den pipan.

Ett ljud som framkallar ståpäls :D

skojja inte när vi va ute och åkte härromdagen så sa gumman vid rödljuset att faan va det låter hela huvet vibrerar det blir ju resonans i hjämen. sen ville hon köra den pga den låter så grymt mulligt, he he he he

Väldigt snyggt. Men är det inte lite bullrigt?

Låt mig säga..den hörs dock inte lika som utan men inte långt ifrån och den skjuter eldsflammor som faan när man ligger på jämngas länge och sen slår av.
ser jävligt ballt ut bakifrån tydligen i mörkret. har dock inte sett det själv men gumman säger det.

Last edited:
Skit i det, det är ju fräckt! Hmm, err jag menar att det är en säkerhetsaspekt. Syns man inte så får man väl höras?

Fan jag vill nog ha ett sånt här litet öronbedövande system också. Finns det till hornet 900?

Absolut är det en säkerhetsaspekt! När jag körde med originaldämparn märkte ju inte bilisterna att man kom, nu lovar jag att de gör det:tummenupp

Coolt, ser diskret ut. Annars tycker jag "fimparna" kan vara rätt trendfula, however ditt system får tummen upp!

Man får tacka!

Vi får se om vi ska mappa om den till det röret eller om det blir en annan lösning då vi håller på att bygga om ena hojen till banhoj. ljudet är underbart men det funkar inte på bana som du kanske vet så det blir den hojen som ska rulla på vägen som får behålla den pipan.

skojja inte när vi va ute och åkte härromdagen så sa gumman vid rödljuset att faan va det låter hela huvet vibrerar det blir ju resonans i hjämen. sen ville hon köra den pga den låter så grymt mulligt, he he he he

Låt mig säga..den hörs dock inte lika som utan men inte långt ifrån och den skjuter eldsflammor som faan när man ligger på jämngas länge och sen slår av.
ser jävligt ballt ut bakifrån tydligen i mörkret. har dock inte sett det själv men gumman säger det.

Känns som om min käre hälft hann före med svaret?:tungan

Last edited:
Är det någon som har koll på vad reglerna i NSB säger om ett sånt system på den hojjen?

verkar inte finnas till 01an, kanske jag inte söker hårt nog,

Borde iofs gå att modifiera på det passar, kan inte vara så mycket som skiljer dom åt

Är du händig med svetsen går det säkert :)

Hotbodies variant för K1'an var ett tailexhaust har jag för mig. Tror inte detta gp-rör fanns då.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman