Instabil
Medlem
Det är en rolig sida där man kan fördriva lite tid i vinter, men jag är hellre i garaget och plockar .. Men visst är jag här varje kväll och kollar läget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Råder det delade meningar angående om hur man ska dela meningar?hållundan skrev:2584966Ska och ska, det råder delade meningar om det. Hur som helst är det helt grammatiklegalt.
Btw så lägger jag på tok för mycket tid på denna sida, sen tycker jag att pollalternativen var rätt kassa.
SkaD skrev:2586018Jag tycker pollen var skit, fler alternativ tack!
ett alternativ som skulle passa mig;
"jag tycker sporthoj.com är mycket underhållande och bra sida, jag spenderar mycket tid i forumet men död åt moraltanter! "![]()
helt ärligt så var väll alternativen inte riktigt anpassade utifrån din post..2Wheeldrive skrev:2584912Helt ärligt... Finns det nån annan sida som ni besöker oftare än denna sida?
en polare från ett annat forum (F1bb.com) brukar säga. Så länge chefen lossas att jag har hög lön så lossas jag ha mycke å göra.R1Monstret skrev:2586039Mycket bra sida. Dels kan man snacka lite skit med andra med samma intresse, men framförallt så kan man hitta information. Finns oerhört mycket kunskap bland alla dessa damer och herrar som huserar här. Undrar man något får man oftast väldigt bra och snabba svar!
Frågan är bara vad alla företagare säger om att så många anställda spenderar så mycket arbetstid på denna sida...![]()
SkaD skrev:2586018Jag tycker pollen var skit, fler alternativ tack!
ett alternativ som skulle passa mig;
"jag tycker sporthoj.com är mycket underhållande och bra sida, jag spenderar mycket tid i forumet men död åt moraltanter! "![]()
wdac skrev:2586051
en polare från ett annat forum (F1bb.com) brukar säga. Så länge chefen lossas att jag har hög lön så lossas jag ha mycke å göra.
Kan hålla med om att det kan bli lite väl mkt smilesar ibland men jag tror att skulle bli bra mkt fler missuppfattningar om de inte fanns alls. T.ex missuppfattningar om ironi som kunde uppfattas som påhopp. Men visst, det är lite fjortis över det men handen på hjärtat: Hur många här inne är inte förvuxna moppfuckon? (Här behövs en smiles för att poängtera att ovan sagda sades med glimten i ögat)Gamebox skrev:2587361Det är en grymt bra sida!!!
Förutom alla dessa smiles som är i varenda tråd.
Det är bara jobbigt, blir lite fjortis över det hela.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |