Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vill du veta hur den kommer bli billigare än era?The Pilot skrev:hur vet du att sporthoj är dyrare??
dels så var man ju billigare med pocketbikaren.. ni tar 2500
/A
dessa verkar vara helt underbara, har kolat på dom mycket, men dom e såååå satans dyraPD skrev:
Ja det är jag. Tack för din beställning och hoppas att du kommer bli nöjd med din FYM, så som många andra är trots att dom betalat 15,500krRikardo skrev:Visst priset är lockande. Men jag tänkte ju på kvalitén också, slår vad om att den inte går sönder när man bara åker på den men hur pass hållbar är den jämfört med en kittad crf50? Tänkte ju bara höra om det var nån som kanske jämfört dom å hoppat med dom? Eller om det är några delar som lätt går sönder/slits på den?
Ravetrancer, är det du som håller i
detta gruppköp -----> http://dirtbike.yamaharcs.com/dirtbike.html
Nu har jag beställt så jag får väl försöka sälja den om jag inte gillar den men jag hoppas jag får mer än vad jag har förväntat mig för i så fall ska jag lätt behålla den, det är ju min tanke från början.
Ravetrancer skrev:Vill du veta hur den kommer bli billigare än era?
Jag snackade tidigare med Swedie ang att fixa ett gruppköp med mig på crossarna. Helt plötsligt så har ni bestämt er för att göra ett gruppköp på just denna cross....hmmmm. Kazmur den lille räven har väl vart o luskat som han alltid brukar göra
Till saken då. Jag kommer konkurrera stenhårt med er och kommer alltid ligga på ett lägre pris än ni kommer att kunna erbjuda. Hur kan jag göra det då? Jo eftersom Swedie skall tjäna på att ni får anordna gruppköp på SH så kommer han att vilja ha pengar för detta, och då kommer ni att vara tvungna att hålla upp priset och jag kommer alltid att kunna hålla ett lägre pris än er ända ner till inköpspriset. W-moto kan inte sälja dessa crossar till inköpspris, men det kan jag.
Mvh Ravetrancer
WestW skrev:Är det denna du säljer för 8000kr
![]()
kaZmur
Hojta till om det blir gruppköp så får man se vad priset hammnar på.
vadå det är inte samma, klart det är samma......du är bara 7,500kr dyraretoca1 skrev:Det e inte samma.. Klicka på mig![]()
Gruppköpen kommer fortsätta hela tiden, när en beställning gått så kommer nästa igång, så klart att jag kommer konkurrera .....PD skrev:Blir ju litte svårt att konkurera med priset då din beställning måste vara gjord senast på måndag!! Så hinner det komma upp nått gruppköp på Sporthoj innom 4 dagar!? tror inte det va!
Du känner dig abar hotad Toca lilla för att du inte kan hålla samma låga pris, vilket är synd då jag vet att du betalar mer i inköp än vad jag säljer dom för.toca1 skrev:Det e inte samma.. Klicka på mig![]()
att det inte stämmer enligt dom kan jag förstå då ingen tatt in fym vid sidan av, men nu kommer det uppdagas att dessa crossar kommer färdigkitade från fabrik och inte är alls ändrade på något sätt. Det har dom använt som argument för att kunna hålla höga priser.toca1 skrev:Enligt Max mc så stämmer inte det. Vänligen kontakta dom för vidare information.
http://www.maxmc.se/
japp det får man, man får välja mellan 10/10, 12/12, 12/14PD skrev:hjulstorleken är inte samma mellan bilderna men det får man kanske välja när man köper?
bad ass of westside...Ravetrancer skrev:Vill du veta hur den kommer bli billigare än era?
Jag snackade tidigare med Swedie ang att fixa ett gruppköp med mig på crossarna. Helt plötsligt så har ni bestämt er för att göra ett gruppköp på just denna cross....hmmmm. Kazmur den lille räven har väl vart o luskat som han alltid brukar göra
Till saken då. Jag kommer konkurrera stenhårt med er och kommer alltid ligga på ett lägre pris än ni kommer att kunna erbjuda. Hur kan jag göra det då? Jo eftersom Swedie skall tjäna på att ni får anordna gruppköp på SH så kommer han att vilja ha pengar för detta, och då kommer ni att vara tvungna att hålla upp priset och jag kommer alltid att kunna hålla ett lägre pris än er ända ner till inköpspriset. W-moto kan inte sälja dessa crossar till inköpspris, men det kan jag.
Mvh Ravetrancer
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8