Vad tycker ni om min Sachs zz125

Therudeboy skrev:
Nästan jämte high chapparall bättre än så går det nog inte förklara det för det är världens minsta samhälle och knappt utmärkt på kartan :D

Det var en mycket bra förklaring... :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Mr.Dna skrev:
Jag var den andra som har en. Men en -01:a. Fattar inte varför man säger bortskämd då det faktiskt finns de som har betalat själv (t.ex jag själv)
Jag har iallafall en gul svart -01:a med annan krök (förmodligen från en cross) och en effekt ljuddämpare. Har du reggat din än? Ska själv fixa tid imorgon. När skaffade du den?? Kom själv hem i Fredags med min. Dem är jävligt grymma och fan vilket acc ändå. Håller med Mikael Cagiva om att det är framkåpan som är asfin. Har du hunnit köra mycket än eller?? Vad kostade den?? Grymm hoj iallafall. (har ju en själv) Så :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

nää.. jag har inte räggat min än men det blir nog snart.. så jag har inte hunnit att köra något än :gnissla :huvet...
jag har gav 20 för den..

Har du kört något då???

men det ska bli as kul att köra Supermotard i sommar :banana :banana :banana

Tjena igen. Jag har kört typ 2 mil sammanlagt eller något. Det är så JÄVLA kul. Betydligt roligare än Nsr:en iallafall. Ska själv regga min också ska beställa tid idag glömde göra det igår. Hoppas på mitten/slutet av mars någon gång. Jag gav 2000Eur för en -01:a som gått 1700mil fast med bytt cylinder och kolv vid 1600 Och med fullständig servicebok. Tyvärr lite att fixa. Har beställt nya bromsbelägg fram och bak och nya drev och ny kedja. Ska även fixa hastighetsmätare och kedjeskydd. Måste fixa så att jag får ner ljudet med. Tror det är en cross krök som sitter på och den låter grymm (fast högt) som fan. Fan vad kul med fler som har en ZZ. Inte den vanligaste i Sverige precis ju. Sommaren ska bli rolig som fan iallafall :tummenupp :tummenupp :D

Mr.Dna skrev:
Tjena igen. Jag har kört typ 2 mil sammanlagt eller något. Det är så JÄVLA kul. Betydligt roligare än Nsr:en iallafall. Ska själv regga min också ska beställa tid idag glömde göra det igår. Hoppas på mitten/slutet av mars någon gång. Jag gav 2000Eur för en -01:a som gått 1700mil fast med bytt cylinder och kolv vid 1600 Och med fullständig servicebok. Tyvärr lite att fixa. Har beställt nya bromsbelägg fram och bak och nya drev och ny kedja. Ska även fixa hastighetsmätare och kedjeskydd. Måste fixa så att jag får ner ljudet med. Tror det är en cross krök som sitter på och den låter grymm (fast högt) som fan. Fan vad kul med fler som har en ZZ. Inte den vanligaste i Sverige precis ju. Sommaren ska bli rolig som fan iallafall :tummenupp :tummenupp :D

göööttt :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Ja den var inte dum! Dock e det ju så med SM att dom gör sig bäst som stora fyrtaktare men det är ju inget man kan ta fasta på när man kör 125cc :)

KawaF3771 skrev:
Ja den var inte dum! Dock e det ju så med SM att dom gör sig bäst som stora fyrtaktare men det är ju inget man kan ta fasta på när man kör 125cc :)

Finns ju tvåtakts motarder som funkar skitbra dom med. Jag hade helst velat ha en tvåtakts motard! :tummenupp

Mr.Dna skrev:
Jag var den andra som har en. Men en -01:a. Fattar inte varför man säger bortskämd då det faktiskt finns de som har betalat själv (t.ex jag själv).

Men vilket bullshit.
Visst känns det kul att tjäna ihop till något helt själv, men jag skulle utan tvekan ta emot en motorcykel om jag fick den gratis av min föräldrar och det skulle ALLA här göra så lägg ner all jävla skit sncka med bortskämdhet osv.

Last edited:
om du läser tråden ordentligt så ser du att Esquina eller hur det stavas skrev bortskämd.com eller något som kommentar. det var det jag svarade på, Jag hade utan tvekan tagit emot en mc om den varit gratis, vem skulle inte :va

Mr.Dna skrev:
om du läser tråden ordentligt så ser du att Esquina eller hur det stavas skrev bortskämd.com eller något som kommentar. det var det jag svarade på, Jag hade utan tvekan tagit emot en mc om den varit gratis, vem skulle inte :va

Beror ju på vem som ger den, för mig ialla fall..

Mr.Dna skrev:

Om vi nu läser tråden ordentligt så ser vi att det var RGmaniac, inte Esquina :tungan

Hehe abropå ta emot hoj så komm ett fyllo till en klasskamrat för ett tag sen och sa..
-vill du köpa e moped
kompis- ja
-kom då
kompis-ok (här kan jag berätta att det var flera killar med kompisen)
sen gick dom till ett cykelställ och där stog en mt, då sa fyllot
den kostar 500 kr
-kompisen sa okej men har du nyckeln till kättinglåset,,, gissa vad fyllot säger då.
nää varför skulle jag ha det det e ju inte min moped,
så ta inte emot motorcyklar av fyllon

Nikel skrev:
Hehe abropå ta emot hoj så komm ett fyllo till en klasskamrat för ett tag sen och sa..
-vill du köpa e moped
kompis- ja
-kom då
kompis-ok (här kan jag berätta att det var flera killar med kompisen)
sen gick dom till ett cykelställ och där stog en mt, då sa fyllot
den kostar 500 kr
-kompisen sa okej men har du nyckeln till kättinglåset,,, gissa vad fyllot säger då.
nää varför skulle jag ha det det e ju inte min moped,
så ta inte emot motorcyklar av fyllon

Va??? Ska man inte ta emot saker från Fyllon?? Det förstod jag inte :rolleyes:
Har förresten fått en enkrona av ett lokalt fyllo så nu är man nästan rik :näsblod

Hehe koolt, ett fyllo har bara frågat om jag kan ge honom en krona,

oj nu blir det för mycket ot

//Niklas

Lindahl skrev:
grym som fan om jag får säga :tummenupp 20k också? är det en sprillans eller?

Nej det är en -99... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back