Vad tycker ni om här i livet?

MC, hänga (läs kröka :hihi) med polarna, musik, familjen, och softa såklart :tomten
Att ha det stabilt på ekonomifronten som Swedie sa är väl inte helt fel heller.

Pengar, droger, sex, makt, katten, familjen. Utan inbördes rangordning. Just det ja, godis också! Men jag har försökt sluta med sockerintaget så numera intalar jag mig att det är skitäckligt, men fortfarande kan jag trycka in en påse nappar i truten på en gång.

Livets goda..

Kul tråd ! Tack för den :tummenupp

blir så inspirerad så jag rimmar lite för er:

Alla vill bli kändis
rik och förmögen
vem vill hamna på vanlighögen
terängbil å designjeans, glitter och glamour
men stressen finner dig, den vet vart du bor
När jag synar mitt liv och dess tio i topp
ser jag däruppe en kaffe med dopp
att pengar är lycka
är lätt att både tro och tycka
men lycka finns hos fattiga och rika
kan vara just en bulle å en kopp fika
om än man missar att tituleras som trendis

Finns mycket gott i livet.. första gången man ser sina barns ansikten..
en bra låttext..doften av asfalt efter ett sommarregn...

..fasen tror jag får bli poet.. :hihi

/ Lillebror

En bra ute konsert med skönt sommarväder sådär på kvällen.
Mecka med nåt projekt man köpt.
Göra nåt med polarna..

Bara stanna med hojjen nånstanns vid en äng eller vatten som utsikten är vacker.

Sen en bra fest! det är kul!

Månaderna maj och juni är ta mig fan meningen med livet på de här breddgraderna.

Skita är rätt trevligt också.

Bikerbitch skrev:
Vad mår ni bra utav ? Vad betyder mycket för er ?
Motorcykeln förstås. Men utöver det?

Själv mår jag riktigt bra när jag får köra roadracing, vara med pojkvännen och bara njuta av livet. Det som betyder mycket är familjen, pojkvän och vänner.

Motorcyklarna betyder inte speciellt mycket för mig egentligen. Hade ju lätt klarat mig utan(har inte kört en meter än i år). Det som är viktigt är ju ens familj eller respektive.

Trivs faktiskt ruskigt bra med mitt liv :)
Har en fet bil som jag är så nöjd med och har goda vänner jag delar min vardag med.
Trots olyckan kan jag fortfarande träna som innan. Går o simmar o cyklar o allting som jag vill göra. Satsar på Taekwondon igen nu.

Vet knappt om det kan bli bättre....
Jo kanske om man träffat en tjej, fast det kommer!

Bikerbitch skrev:
Jo förvisso. Men man kan ju tycka att det sprider glädje ändå. Sex ska man ju inte ta för givet :tuttar

Sexet tar man ju för givet när det finns lätt tillgängligt (naken flickvän i sängen). :tungan

När de inte finns tillgänligt så känns det ju som att det viktigaste i livet är att få sex.

När det alltid finns tillgänligt så kan för tillfället mycket annat kännas viktigare.

Njutning

Jag njuter av en tur med hojjen och en ridtur på hästarna.
Sen älskar jag värmen som vi "nästan" har på sommaren.
God mat och trevligt sällskap går inte heller av för hackor.
Sen ska jag erkänna att jag ibland njuter av att vara helt själv och bara bry mig om mig själv.

Ska jag vara allvarlig så älskar jag de dagar jag bara har lite värk och som jag inte känner av anfåddheten och tröttheten så mycket. (Är kronisker)

Men mest av allt älskar jag att VARA

Gillar vänner, familjen, tjejer, sex, öl, fotografera, flumma. Typ.

Last edited:
Tjet skrev:
Att vara i ett riktigt jävla überbehov av en toalett för att sedan 20 minuter senare inte vara det. Fantastiskt!
Det är nog en av de skönaste känslorna som finns.

Förövrigt skulle jag inte kunna leva utan bensin, det lukar så jävla gott.

KalleNorton skrev:
Förövrigt skulle jag inte kunna leva utan bensin, det lukar så jävla gott.
Ujujuj. Att lukta på bensin är farligt. Dessutom luktar dieselavgaser godare. :nicka

En känsla som slår det mesta är att sätta in en riktigt fet propp på nån i motståndarlaget när man lirar hockey. Helst ska offret just ta emot en passning. Han har blicken fastlimmad på pucken och har ingen aning om vad som snart kommer hända. Å så tar man några ordentliga skär å så SMACK! Ahhh... Jag tycker synd om er som aldrig har upplevt detta. Skadeglädje på oootroligt hög nivå :hihi

Last edited:
brorzan skrev:
Ujujuj. Att lukta på bensin är farligt. Dessutom luktar dieselavgaser godare. :nicka

En känsla som slår det mesta är att sätta in en riktigt fet propp på nån i motståndarlaget när man lirar hockey. Helst ska offret just ta emot en passning. Han har blicken fastlimmad på pucken och har ingen aning om vad som snart kommer hända. Å så tar man några ordentliga skär å så SMACK! Ahhh... Jag tycker synd om er som aldrig har upplevt detta. Skadeglädje på oootroligt hög nivå :hihi
Farliga saker är roliga saker! :mattias Förövrigt tycker jag inte lastbilar luktar gott. :hihi

Bikerbitch skrev:
Vad mår ni bra utav ? Vad betyder mycket för er ?
Motorcykeln förstås. Men utöver det?

Själv mår jag riktigt bra när jag får köra roadracing, vara med pojkvännen och bara njuta av livet. Det som betyder mycket är familjen, pojkvän och vänner.
jag gillar när du fixar pubkvällar.Dags snart va???? :tungan

Supa ner sig lite lagom hemma mitt i veckan å bara lira platter.
En förfest med riktigt bra stämm då man flörtar med en söt tjej å känner att allt går åt rätt håll man e kung för en kväll.
Spela riktigt högt på bilstereon å köra som en biltjuv till jobbet halv 6 på morgonen.
Segla då det stormar rejält med skräckblandad förtjusning.
Skratta ihjäl sig ihop med sina polare när någon berättar om tex en utekväll då nån gjort något riktigt sjukt/roligt/dumt.
Skjuta skatan som väcker dig på morgonen rätt ut genom fönstret med ditt fantastiska luftgevär med kikarsikte som kostat en förmögenhet men varit högst användbart.
Vara borta på en resa å få komma hem till morsans mat.
Å sist men inte minst läsa boken American pshyco.
Knulla är trevligt men sex är att föredra........ :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman