Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:inte många som gillade sex iallafall, förvånansvärt![]()
[Mulle] skrev:Men är inte Sex en sån naturlig del av vårat liv. Även om en del
liksom jag inte får det allt för ofta![]()
Bikerbitch skrev:Vad mår ni bra utav ? Vad betyder mycket för er ?
Motorcykeln förstås. Men utöver det?
Själv mår jag riktigt bra när jag får köra roadracing, vara med pojkvännen och bara njuta av livet. Det som betyder mycket är familjen, pojkvän och vänner.
Bikerbitch skrev:Jo förvisso. Men man kan ju tycka att det sprider glädje ändå. Sex ska man ju inte ta för givet![]()
Uuu,sex är ju äklit ju..Bikerbitch skrev:inte många som gillade sex iallafall, förvånansvärt![]()
Det är nog en av de skönaste känslorna som finns.Tjet skrev:Att vara i ett riktigt jävla überbehov av en toalett för att sedan 20 minuter senare inte vara det. Fantastiskt!
Ujujuj. Att lukta på bensin är farligt. Dessutom luktar dieselavgaser godare.KalleNorton skrev:Förövrigt skulle jag inte kunna leva utan bensin, det lukar så jävla gott.
Farliga saker är roliga saker!brorzan skrev:Ujujuj. Att lukta på bensin är farligt. Dessutom luktar dieselavgaser godare.![]()
En känsla som slår det mesta är att sätta in en riktigt fet propp på nån i motståndarlaget när man lirar hockey. Helst ska offret just ta emot en passning. Han har blicken fastlimmad på pucken och har ingen aning om vad som snart kommer hända. Å så tar man några ordentliga skär å så SMACK! Ahhh... Jag tycker synd om er som aldrig har upplevt detta. Skadeglädje på oootroligt hög nivå![]()
jag gillar när du fixar pubkvällar.Dags snart va????Bikerbitch skrev:Vad mår ni bra utav ? Vad betyder mycket för er ?
Motorcykeln förstås. Men utöver det?
Själv mår jag riktigt bra när jag får köra roadracing, vara med pojkvännen och bara njuta av livet. Det som betyder mycket är familjen, pojkvän och vänner.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |