vad tycker ni om denna höjden??

GIXxXER skrev:
eller denna på robban och mig :D
E nästan lite förvånad över hur bra det blev.. Jag hade ju för fasen inte övat på evigheter o kände mig riktigt rostig... Nästa sommar blir det mkt filmat med nya dv'n.. :tummenupp :fakta
 
Bingo skrev:
Fy satan :eek: Var du inte rädd?

Mjae, inte där men det fanns ställen som det va så dimmigt att sikten va ca. 10-20 m å man fick puttra fram i max 40km/h, å allt bredvid vägen va helt vitt. Man såg ingenting av vad som fanns bredvid vägen som ibland hade räcke å ibland utan.. :eek:
 
Jävligt shysst killar, jäkligt impad hur ni kan köra så med sporthojjar "Respect" :bow

Slänger upp två bilder på två polare.
 

Bifogat

  • ktm12aclock.jpg
    ktm12aclock.jpg
    38.1 KB · Visningar: 227
Jävligt najs! Swedie, jag har tält! När åker vi?? ;)

Btw, börjar få till höjden ja me :)
 

Bifogat

  • höjd.jpg
    höjd.jpg
    25.3 KB · Visningar: 190
Last edited:
Nisse Järnet skrev:
Jävligt najs! Swedie, jag har tält! Ska när åker vi?? ;)

Btw, börjar få till höjden ja me :)

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, så som du slangar med 125:an så kommer du bli kung när du får en hoj med större cylindervolym. :bow

Edit: Gillar höjden på som andra slangningarna också. Synd att säga att man är i närheten av det. :tummenupp
 
Last edited:
fler bilder :D
 

Bifogat

  • grabbed frame 2small.jpg
    grabbed frame 2small.jpg
    38.9 KB · Visningar: 151
Tommy här på forumet. Bilden talar för sig själv...
 

Bifogat

  • tommy1.jpg
    tommy1.jpg
    65.3 KB · Visningar: 103
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top