Vad tycker ni om bankörning.com?

Hur bra är bankorning.com?

• Antal röstningar
    0

Evert

bankorning.com
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
ingen för tillfället
Nu är de flesta datumen inför sommaren satta verkar det som.
Kommer dock att lägga upp nya datum allt eftersom jag får kännedom om dem.

Nu till frågan, vad tycker ni om sidan?
Är det sidan ni använder för att söka efter bankörningsdatum?
Finns det något ni skulle vilja ändra på sidan?

Är det kanske tom en så pass bra sida att ni skulle kunna tänka er att sponsra arbetet genom att köpa en "bankorning.com"-tshirt?

//Evert

Evert skrev:
Är det kanske tom en så pass bra sida att ni skulle kunna tänka er att sponsra arbetet genom att köpa en "bankorning.com"-tshirt?

Ja, OM:
Sidan blir lite mer än bara datum. Mer info om alla körningar vore inte så dumt. Bygga ut med tips om bankörning i allmänhet osv skulle inte skada heller.
T-shirten är snygg och gör reklam för bankörning generellt också, inte enbart för siten!

Saknar lite info om körningarna skulle va trevligt att se info brevid datumen. Annars är den bra!! :tummenupp

Det är ju precis rätt info, bara att följa länken till arrangören om man behöver mer. Främsta förtjänsten med sidan är ju att få en översikt på alla körningar och den är perfekt till det, lean and mean liksom. Mer info skulle bara göra att det stod olika saker och det skulle dyka upp två miljoner trådar här om det.

Bra som det är! :tummenupp

Neutral skrev:
Det är ju precis rätt info, bara att följa länken till arrangören om man behöver mer. Främsta förtjänsten med sidan är ju att få en översikt på alla körningar och den är perfekt till det, lean and mean liksom. Mer info skulle bara göra att det stod olika saker och det skulle dyka upp två miljoner trådar här om det.

Bra som det är! :tummenupp

Trevligt att höra!
Precis mina tankar när jag satte mig ner och skissade på iden. :tummenupp
Inget onödigt, bara en datumöversikt.

Cervantes skrev:
Saknar lite info om körningarna skulle va trevligt att se info brevid datumen. Annars är den bra!! :tummenupp

Om du håller muspekaren stilla över datumet så kommer arrangören fram där.
Mer info på förstasidan vill jag inte ha, skulle bli för rörigt tror jag.

Angående mer info på varje körning så har jag ju länken till arrangören, där man kan hitta mycket info om varje specifik körning.

Hoztic skrev:
Ja, OM:
Sidan blir lite mer än bara datum. Mer info om alla körningar vore inte så dumt. Bygga ut med tips om bankörning i allmänhet osv skulle inte skada heller.
T-shirten är snygg och gör reklam för bankörning generellt också, inte enbart för siten!

Tips om bankörning i allmänhet är ingen dum ide! Skulle isf behöva någon som skriver detta så jag ännu inte har så stor erfarenhet av bankörning... :(

Angående t-shirt så kan man mycket väl ha reklam för bankörning generellt oxå. Typ bankörning på ryggen med bankorning.com på bröstet eller så.

Evert skrev:
Tips om bankörning i allmänhet är ingen dum ide! Skulle isf behöva någon som skriver detta så jag ännu inte har så stor erfarenhet av bankörning... :(

Angående t-shirt så kan man mycket väl ha reklam för bankörning generellt oxå. Typ bankörning på ryggen med bankorning.com på bröstet eller så.

Nån här borde väl kunna skriva ihop det? Det finns ju gott om banrävar här! :)

www.bankorning.com
--
för oss som gillar kurvor

på ryggen kanske, och en cool logo/stiliserad bild på framsidan? Lite som bikes 45grader i skuggan! :)

Hoztic skrev:
Nån här borde väl kunna skriva ihop det? Det finns ju gott om banrävar här! :)

www.bankorning.com
--
för oss som gillar kurvor

på ryggen kanske, och en cool logo/stiliserad bild på framsidan? Lite som bikes 45grader i skuggan! :)

Jag har inte skapat en logo till sidan ännu, så är det någon som har ett bra förslag som passar både på sidan och på en t-shirt så lägg upp det här.

Evert skrev:
Angående mer info på varje körning så har jag ju länken till arrangören, där man kan hitta mycket info om varje specifik körning.

Va lite inne på att det kunde finnas lite info när man gick in på en körning så man slapp harva sig igenom arrangörens sida alt en direktlänk till körningen på arr. sidan... när man väl letat en körning är det drygt att sitta och leta rätt på den på i vissa fall bra knepiga sidor som vissa arrangörer har.

Annars är det kanon!! va absolut inte ute efter mer info på första sidan utan bara att det skulle va enklare att hitta "all" info

Den är ganska rörig. OCH du har lagt min hemstad, världsmetropolen, min lekstuga, jordens mittpunkt, i Karlstad istället för där den hör hemma, i Karlskoga....
Fel gör om gör rätt.! :gnissla

crashtestdummy skrev:
Den är ganska rörig. OCH du har lagt min hemstad, världsmetropolen, min lekstuga, jordens mittpunkt, i Karlstad istället för där den hör hemma, i Karlskoga....
Fel gör om gör rätt.! :gnissla

Okej, på vilket sätt tycker du att den är rörig?

Sen angående Karlskoga Motorstadion, Gelleråsbanan, så får du nog sätta på GPS:en nästa gång du ska dit, eftersom den ligger där den ligger. Karlstad ligger norr om Vänern medans Karlskroga ligger öster om Vänern. Iaf vad jag kan se...

pini skrev:
var är mantorp? :confused:

Vad jag kunnat se så körs inte MC-bankörningar på Mantorp Park. Eller har jag kanske fel?

Cervantes skrev:
Va lite inne på att det kunde finnas lite info när man gick in på en körning så man slapp harva sig igenom arrangörens sida alt en direktlänk till körningen på arr. sidan... när man väl letat en körning är det drygt att sitta och leta rätt på den på i vissa fall bra knepiga sidor som vissa arrangörer har.

Annars är det kanon!! va absolut inte ute efter mer info på första sidan utan bara att det skulle va enklare att hitta "all" info

Jag kan hålla med dig om att det hade varit bra med mer info under varje körning. Dock så har jag i nuläget 126 körningar inlagda, där de flesta är sådana som jag själv sökt upp info om. Det hade i längden blivit ganska mycket jobb om jag skulle leta upp och lägga till detaljinformation om varje körning. Det hade funkat om arrangörerna mailat mig "standardinfo" om varje körning.
Det kommer kanske bli så i framtiden, man ska aldrig säga aldrig..

Jag tackar för feedback:en! :tummenupp

Swedie skrev:
låt mig göra en mirror av vad du gjort =) Jag har en likadan kalender som dig på SH fast jag har låtit dom som arrangerar delta i och lägga upp sina egna events.

www.sporthoj.com/roadracing/kalender

Jag har funderat på den vägen oxå, men beslutade mig för att lägga in allt själv nu i första läget.. Har iofs lite att göra med att jag inte gjort något admin gränssnitt ännu, kör allt direkt i databasen.. :)

Vi har ju lite olika målgrupper på våra kalendrar, jag lägger inte upp några körningar där det är endast licens och sånt..

Får fundera på hur man kan göra för att köra mirror in i sporthoj.com utan att tappa besökare till bankorning.com.. :)

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back