kolla på nätet va en likadan Triumph -01 med ca samma mil å någelunda samma skick så får du snabbt en pris bild på din hoj..Karin.81 skrev:Min hoj (triumph tt600) är en 01:a. Vad tror ni att man får ut för den????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kolla på nätet va en likadan Triumph -01 med ca samma mil å någelunda samma skick så får du snabbt en pris bild på din hoj..Karin.81 skrev:Min hoj (triumph tt600) är en 01:a. Vad tror ni att man får ut för den????
HanneZ skrev:Hon är negativ, fast ja tycker fortf. hon hade rätt. Det va den löjligaste "grabbar kolla på mig tråden" någsin!
/ Hannes
Suomalainen skrev:Eeeehh... hon undrade väl bara om det var en bra idé eller inte? få lite synpunkter och andra infallsvinklar.
Sen att DU och någon mer tror att bara för en tjej startar en tråd så vill de ha uppmärksamhet, undra vilka som är pinsamma egentligen...![]()
Vart skrev jag att bara för en tjej startar en tråd så vill de har uppmärksamhet? Lär dig läsa!Suomalainen skrev:Eeeehh... hon undrade väl bara om det var en bra idé eller inte? få lite synpunkter och andra infallsvinklar.
Sen att DU och någon mer tror att bara för en tjej startar en tråd så vill de ha uppmärksamhet, undra vilka som är pinsamma egentligen...![]()
HanneZ skrev:Hon är negativ, fast ja tycker fortf. hon hade rätt. Det va den löjligaste "grabbar kolla på mig tråden" någsin!
/ Hannes
Caffe skrev:Har för mig att de är på "förstanamns-basis" med varandra redan![]()
Förstår du inte de så har du förmodligen skrivit några stycken av samma klass...Bikerbitch skrev:Nu är jag riktigt riktigt nyfiken. Varför är denna tråd en "grabbar kolla på mig tråden"?
HanneZ skrev:Förstår du inte de så har du förmodligen skrivit några stycken av samma klass...
Det är ju en otrolig tur att vi har killar och tjejjer som kan allt och aldrig behöver fråga om något.HanneZ skrev:Förstår du inte de så har du förmodligen skrivit några stycken av samma klass...
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |