Vad tycker egentligen tjejer om skägg?

Vilken form av ansiktsbehåring är mest attraktiv

• Antal röstningar
    0
Bikerbitch skrev:
Om det sticks vid oralsex beror det väl på att karln har hela ansiktet intryckt till den mildaste grad. Annars är tungspetsen ett hett tips att använda..

Exempel på en blyg och inte alls så frispråkig kvinna :tummenupp

Hihi du känner ju mig brukar se ut som dig i nyllet ju=)
Nu e det riktigt vintrig frilla e kallt när man pimplar o åker bräda!
Ser att diskutionerna inte ändrats så mycket på habia sladd=)

Last edited:
Skägg måste ju vara det fränaste som finns! Därför har jag ett redigt skägg just nu.... Klart att de flesta brudar inte verkar gilla det så jävla mycket men... :censored ...
Kan tilläggas att jag bor i norrland, kör plogbil på fritiden och inte har haft flickvän på över 27 månader. Såhär ser jag ut nu ungefär :tomten

Lindén skrev:
Hihi du känner ju mig brukar se ut som dig i nyllet ju=)
Nu e det riktigt vintrig frilla e kallt när man pimplar o åker bräda!
Ser att diskutionerna inte ändrats så mycket på habia sladd=)

Jajjemen...nu är det Åreskägg som gäller, värmde fint på Skutan när vinden piskade... :banana
Nej det är sig likt i Huset fortfarande.... :huvet på gott och ont.

Skägg eller inte..... men har man inget hår på huvudet känner man sig som ett ollon om man inte har skägg...........

det är ju helt olika ffrån kille till kille... vissar passar i skägg andra inte...
that's life :)

Bikerbitch skrev:
Folk får väl raka sig eller låta det växa bäst dom vill. Jag har inte haft överdrivet många skäggiga karlar, men det enda negativa jag kommer på är att det sticks och kittlas lite om man skall pussas.
Om det sticks vid oralsex beror det väl på att karln har hela ansiktet intryckt till den mildaste grad. Annars är tungspetsen ett hett tips att använda..

hehe bra där... :tummenupp

Lilla_Tingeling skrev:
Men i vissa situationer kan det stickas vädigt mycket om killen har skägg/skäggstubb. :slicka

// Lena

I´ts a two-way street....det där!

personligen pendlar det mellan slätrakat, ovårdat och vildvuxet som bara den och någon slags stajlad, asiktskontur-rakad, skäggstrimma.... Tar lång tid och känns lite sådär lagom fjolligt att hålla på med, men jag trivs gaska gott i det faktiskt!
:)

Last edited:
Mina erfarenheter säger mig att tjejjer i allmänhet inte gillar skäggväxt. :(

Lilla_Tingeling skrev:
Skäggstubb kan va sexigt! Fast det kan bockskägg oxå vara... :tummenupp
Gärna i kombination med rakad skalle. :drool :kär
Men i vissa situationer kan det stickas vädigt mycket om killen har skägg/skäggstubb. :slicka

// Lena
du menar på innanlåren efter ett tag ??? :)

Starstriker skrev:
Skägg eller inte..... men har man inget hår på huvudet känner man sig som ett ollon om man inte har skägg...........

Haha...mmm..det eller ett krusbär!!!

Tänk vad livet ska vara svårt ibland..... :hihi

*/ ?>
Back