Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
sandstream skrev:Du är en tjej med smak du!![]()
Jajjemensan, klart att jag är det!
// Lena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:Du är en tjej med smak du!![]()
Johnsen skrev:Vet hur du känner dig...suck...![]()
Bikerbitch skrev:Om det sticks vid oralsex beror det väl på att karln har hela ansiktet intryckt till den mildaste grad. Annars är tungspetsen ett hett tips att använda..
...
Lindén skrev:Hihi du känner ju mig brukar se ut som dig i nyllet ju=)
Nu e det riktigt vintrig frilla e kallt när man pimplar o åker bräda!
Ser att diskutionerna inte ändrats så mycket på habia sladd=)
på gott och ont.Tysken skrev:Exempel på en blyg och inte alls så frispråkig kvinna![]()
Chris Ash skrev:Vad är sluskskägg?![]()
Starstriker skrev:Skägg eller inte..... men har man inget hår på huvudet känner man sig som ett ollon om man inte har skägg...........

Bikerbitch skrev:Folk får väl raka sig eller låta det växa bäst dom vill. Jag har inte haft överdrivet många skäggiga karlar, men det enda negativa jag kommer på är att det sticks och kittlas lite om man skall pussas.
Om det sticks vid oralsex beror det väl på att karln har hela ansiktet intryckt till den mildaste grad. Annars är tungspetsen ett hett tips att använda..
Lilla_Tingeling skrev:Men i vissa situationer kan det stickas vädigt mycket om killen har skägg/skäggstubb.![]()
// Lena
du menar på innanlåren efter ett tag ???Lilla_Tingeling skrev:Skäggstubb kan va sexigt! Fast det kan bockskägg oxå vara...![]()
Gärna i kombination med rakad skalle.![]()
![]()
Men i vissa situationer kan det stickas vädigt mycket om killen har skägg/skäggstubb.![]()
// Lena
Starstriker skrev:Skägg eller inte..... men har man inget hår på huvudet känner man sig som ett ollon om man inte har skägg...........

|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem