Vad tycker egentligen tjejer om skägg?

Vilken form av ansiktsbehåring är mest attraktiv

• Antal röstningar
    0

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Hej

Efter en eldig diskution på jobbet nu ikväll så råder det delade meningar om tjejers attraktion till ansiktsbehåring.
Vissa av oss hävdade bestämt att en välvårdad "3dagars" går hem hos honkönet och andra tyckte att en renrakad nuna var det enda rätta om man vill få en pingla på kroken.
Men nu då, Ni tjejer här på SH.....rösta i pollen så jag har ett starkt argument i kommande debatter.... :hihi
Man kan ju självklart variera efter situation och tycke men rent allmänt....vad gäller!!

Gomorron!!

Miller

Last edited:
Finns inget rakt svar på den frågan. Vissa passar i skägg, andra gör det inte. Pollisar, harleymusch eller ett bockskägg på rätt person är redigt manly.

hur ska de kunna rösta när det ulltimata race-skägget saknas i pollen?

Bussei_Grid.gif

:tomten

rent biologiskt signalerar ansiktsbehåring styrka i alla fall... sen dess estetiska värde är väl en annan sak...

skägg går fetbort, rentav snuskigt.
stubb är sexigt, på håll. det sticks om det kommer för nära :hihi
Men lent å fint är sexigt både på håll å nära:slicka

Exet gillade det, sa hon iaf... var rätt ovårdat-stubbig för en månad sedan, lite fräckt, men min chef tvingade mig att raka av det typ :fakta

Jag tror att de flesta tjejer tycker det är rätt jobbigt o generande att ha skägg :)

Man ska ha långt ovårdat skägg. Minst en dm, egentligen bör det vara ner till nyckelbenen ungefär... Håret ska vara lika långt, och lika ovårdat, smuttsigt och vackert.

Skäggstubb kan va sexigt! Fast det kan bockskägg oxå vara... :tummenupp
Gärna i kombination med rakad skalle. :drool :kär
Men i vissa situationer kan det stickas vädigt mycket om killen har skägg/skäggstubb. :slicka

// Lena

ktmjacke skrev:
Jag tror att de flesta tjejer tycker det är rätt jobbigt o generande att ha skägg :)

:D

Själv har jag gett upp kampen mot skägget. rakar man sig på morron har man stubb på kvällen.. :rolleyes:

ktmjacke skrev:

Själv har jag försökt att få skägg i flera år utan att lyckas. Mamma och pappa har juh sagt att jag egentligen va en kille när jag föddes. Men dom ville juh ha en liten tjej. Så dom klippte av "den" och vek in kanterna. Och vips! Så va Lennart borta och lilla Lena fanns där... :D :tuttar
Men nå skägg lyckas jag inte få hur jag än försöker... :rolleyes: :gråta

// Lena... Eller var det Lennart

Folk får väl raka sig eller låta det växa bäst dom vill. Jag har inte haft överdrivet många skäggiga karlar, men det enda negativa jag kommer på är att det sticks och kittlas lite om man skall pussas.
Om det sticks vid oralsex beror det väl på att karln har hela ansiktet intryckt till den mildaste grad. Annars är tungspetsen ett hett tips att använda..

Tjoffe skrev:
:D

Själv har jag gett upp kampen mot skägget. rakar man sig på morron har man stubb på kvällen.. :rolleyes:

Vet hur du känner dig...suck... :tomten

Funderar på att prova en vaxning.. det gør nog jävla ont.

*/ ?>
Back