Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att dom är snäppet manligare än männen här.
Söta flickor som kör hoj är fantastiskt...
Finns få saker i livet som slår en sådan kombination, mycket vill ha mer.
Dock verkar det sig så illa att antingen är de redan stulna, lesbiska eller kräsna (vilket de har rätt till, de e ju sällsynta)
De finns ingen dejtingsajt för hojåkare..... denna är nog iof en bitvis drivande sådann![]()
sen kommer jag ihåg att jag är en MAN.
Är du? Har jag inte märkt än![]()
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...
Tycker det är bra med tjejer som kör hoj, men vad är det med alla jäkla bilder i avatarer mm där man står med nån jävla fiskmun? Intellektet höjs ju inte direkt.....
Tycker det är bra med tjejer som kör hoj, men vad är det med alla jäkla bilder i avatarer mm där man står med nån jävla fiskmun?
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...
Fiskmun eller anknäbb är en normal utveckling av den kvinnliga motorcyklisten, förhindrar imma på visiret i dåligt väder och ger ett inbjudande intryck på caféet.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |