Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?

• Antal röstningar
    0
Söta flickor som kör hoj är fantastiskt...
Finns få saker i livet som slår en sådan kombination, mycket vill ha mer.
Dock verkar det sig så illa att antingen är de redan stulna, lesbiska eller kräsna (vilket de har rätt till, de e ju sällsynta)

De finns ingen dejtingsajt för hojåkare..... denna är nog iof en bitvis drivande sådann :-)

Att dom är snäppet manligare än männen här.

Då jag utgår ifrån att du med "männen här" menar även dig själv, kan jag bara hålla med, läderflator är mer macho/manligare på sina HD´s än den ordinarie skinnställsklädde sporthojs killen. Tveklöst, tack för den djupa insikt du bidragit med.

Söta flickor som kör hoj är fantastiskt...
Finns få saker i livet som slår en sådan kombination, mycket vill ha mer.
Dock verkar det sig så illa att antingen är de redan stulna, lesbiska eller kräsna (vilket de har rätt till, de e ju sällsynta)

De finns ingen dejtingsajt för hojåkare..... denna är nog iof en bitvis drivande sådann :-)

exakt, sedan kan man ju ta frågeställningen ett steg längre än wheeliegirl; Hur många tjejer, flickvänner, fruar sambos som kör hoj, har Killar som kör hoj?? Det är jag rätt nyfiken på!

Last edited:
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...

Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...

Håller med!

Och om det vore så att alla sh-tjejer är manliga så tycker jag synd som de männen som ser ut som jag :lol

lustig tråd ....

Personligen struntar jag i om det är en tjej eller kille, ful eller snygg, flata eller bög etc...

Har vi ett gemensamt intresse (MC), så räcker det.

Tycker det är bra med tjejer som kör hoj, men vad är det med alla jäkla bilder i avatarer mm där man står med nån jävla fiskmun? Intellektet höjs ju inte direkt.....

vips så ändrades en bild 2 inlägg upp..... Du tar ju udden av mitt inlägg ;)

Last edited:
Eeehhhh................ kalla mig konstig eller så men hoj eller inte.............. spelar liksom ingen roll :gnissla

La en röst, såg sen att tråden är från '03...

Iaf, tjej/kvinna på hoj/moppe/va-faen-för-tvåhjuling-som-helst gör mig varm! Jag tror det är känslan av "ah..kvinna som också tar köra-fordon ett steg längre än trökig bil, snyggt.."

go'jul

Tycker det är bra med tjejer som kör hoj, men vad är det med alla jäkla bilder i avatarer mm där man står med nån jävla fiskmun?

Fiskmun eller anknäbb är en normal utveckling av den kvinnliga motorcyklisten, förhindrar imma på visiret i dåligt väder och ger ett inbjudande intryck på caféet.

??
Så det första du frågar killen är varför stöter du på mig?

O han svarar gör att du åker hoj?

Nä, så kan det väl ändå inte gå till? Eller?...

"Det är inte svårt att göra om sig till man. Det är bara att bredda käften och använda ena hjärnhalvan" :tungan

Jag känner igen problemet.
Ganska jobbigt när tjejer stöter på en hela tiden, när man bara vill köra hoj ...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti