Vad tycker du om postens tjänster??

Vad tycker du om postens tjänster??

• Antal röstningar
    0
Och nu undrar jag vad som hände med alternativet - Det här var det sämsta jävla skit jag nånsin sett!

Jobbat på posten företagspaket, ni ska bara se hur era kära paket behandlas :kocko Helt chockad att de inte får mer klagomål än va de får. Paket slängs in i behållarna från alla möjliga avstånd och vinklar och står det fragile på dem så får de en extra lång flygtur.

Dufva skrev:
Jobbat på posten företagspaket, ni ska bara se hur era kära paket behandlas :kocko Helt chockad att de inte får mer klagomål än va de får. Paket slängs in i behållarna från alla möjliga avstånd och vinklar och står det fragile på dem så får de en extra lång flygtur.
Samma gäller Privpak

Dufva skrev:

Det är därför emballaget är viktigt...

Ovarsam hantering

Inför julen 2002 gjorde posten t.o.m. reklam på TV för att man skulle skicka julklappar med sverigepaket. Reklamfilmen visade hur en kedja glada och käcka postmedarbetare langade paket in i en bil genom att kasta paket 3-4 meter mellan sig. :kocko

Att posten levererar 95% av försändelserna på ett dygn stämmer säkert vad gäller den adresserade reklamen jag inte är ett skit intresserad av. Försändelser från släkt och vänner eller grejer jag själv beställt håller mycket sällan tiden.
Posten suger gigantisk elefantdiskoballe.

Jobbar för tillfället på poståkeriet.
Kan bara säga det att jag skulle inte skicka något ömtåligt med posten.

Jag gick in till "posten" och skulle köpa frimärke.....
-Pressbyråen har frimärke...
-Öhhhh...

kort sagt värdelöst. de la dessutom ner kontoret här ute.

Nä det är bara maxvinster som gäller när det i själva verket borde vara en statlig inrättning till vår tjänst för ett fungerande samhälle.

Dufva skrev:

har också jobbat på posten en kort period. FY FAAAN ibland var det dårar som sket i att tömma vissa lådor, helt otroligt. För övrigt så heter det Svensk kassa (arsle)service, skit skit skit!!!

Silwer skrev:
Nä det är bara maxvinster som gäller när det i själva verket borde vara en statlig inrättning till vår tjänst för ett fungerande samhälle.
Beror väl på att sossarnas politik numera tom är mer höger än moderaternas på 80-talet.

Ugluk skrev:
Inför julen 2002 gjorde posten t.o.m. reklam på TV för att man skulle skicka julklappar med sverigepaket. Reklamfilmen visade hur en kedja glada och käcka postmedarbetare langade paket in i en bil genom att kasta paket 3-4 meter mellan sig. :kocko

Att posten levererar 95% av försändelserna på ett dygn stämmer säkert vad gäller den adresserade reklamen jag inte är ett skit intresserad av. Försändelser från släkt och vänner eller grejer jag själv beställt håller mycket sällan tiden.
Posten suger gigantisk elefantdiskoballe.

Du missade en bit där. Posten suger gigantisk elefantmoppefuckodiskoballe. :huvet :död

Rundningsmärke skrev:
Det är ingen riktig post.

/A
Nej det är sant faktiskt, ingen *riktig* post :rofl Blev totalförvirrad i början när man skulle posta paket. Åkte runt en dag till 3 st fd postkontor och 4 st bensinstationer innan jag slutligen hittade någonstans där man ens kunde köpa frimärken. Men man vänjer sig, idag flyter det på bra.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...