Vad tycker du om graffiti?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Vad tycker du om graffiti? känner du nån eller håller du själv på med det?
Kostar oss skattebetalare massor och förekommer i de flesta storstäderna. Den större massan som pysslar med detta är svenka unga grabbar.

[YOUTUBE-ID]XXd4Xc_mi9w[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]bujRdoIDXR0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Vad i hela helvetet har etnicitet med saken att göra den här gången?

Starta en tråd om överfallsvåldtäkter och peka ut vilken etnicitet som är överrepresenterade där istället .

Självklart tycker jag inte om klotter, men det är ett litet problem jämfört med våldtäkt...

Cool konstform med dom flesta som utövar den e jävla puckon som också svinar ner på stan och på så sätt rövknullar sig själva.
Synd.

Vad i hela helvetet har etnicitet med saken att göra den här gången?

Starta en tråd om överfallsvåldtäkter och peka ut vilken etnicitet som är överrepresenterade där istället .

Självklart tycker jag inte om klotter, men det är ett litet problem jämfört med våldtäkt...

Så nu plötsligt ska det inte spela nån roll? allt annat som bryts mot lagen kastas det skit om nån råkar vara invandrare ska påpekas och alla smygrassar på sh släpper knytnäven i fickan och går lös på tangentbordet. Så varför ska det inte ifrågesättas varför svenska ungdomar pysslar med detta skit?

Det kan vara fint, beror på var det sitter och om det är bra gjort.

Så nu plötsligt ska det inte spela nån roll? allt annat som bryts mot lagen kastas det skit om nån råkar vara invandrare ska påpekas och alla smygrassar på sh släpper knytnäven i fickan och går lös på tangentbordet. Så varför ska det inte ifrågesättas varför svenska ungdomar pysslar med detta skit?

Men du......
Det utövast mest av "Svenska" killar, fine.
Va det de som var den heta potatisen eller konstformen som helhet och vad folk tycker om det.

Att det finns idioter av alla folkslag och att dom utövar sin idioti på olika sätt e ju fan ingen nyhet.

Men du......
Det utövast mest av "Svenska" killar, fine.
Va det de som var den heta potatisen eller konstformen som helhet och vad folk tycker om det.

Att det finns idioter av alla folkslag och att dom utövar sin idioti på olika sätt e ju fan ingen nyhet.

Det min fråga var/fortfarande är vad folk tycker om graffiti. Och om det finns de som pysslar med det eller gjort.

Sen att man påpekade att det var svenska ungdomar ville jag att det ska ge samma reaktion till dessa som oftast påpekar och kastar skit så fort det är invandrare/nysvenskar som gjort nåt.
Sen är det intressanta varför dessa svenska ungdomar gör detta. Vet om ett par st här i min hemort och de kommer från normala svensson familjer som bor i medelsvensson villa område.

Det min fråga var/fortfarande är vad folk tycker om graffiti. Och om det finns de som pysslar med det eller gjort.

Sen att man påpekade att det var svenska ungdomar ville jag att det ska ge samma reaktion till dessa som oftast påpekar och kastar skit så fort det är invandrare/nysvenskar som gjort nåt.
Sen är det intressanta varför dessa svenska ungdomar gör detta. Vet om ett par st här i min hemort och de kommer från normala svensson familjer som bor i medelsvensson villa område.

Höll själv på i moppefukkoåldern med detta.
jag själv sög på att måla så det blev mest att hålla vakt när dom andra målade.:D

En kille som höll på samtidigt som mig var Circle.
Idag grym tatuerare.
http://www.circletattoo.com/artists.html

Till skillnad från andra artister som beter sig som svin typ musiker som trashar hotellrum så har inte grafittin fått OK som konstform i dom fina rummen.
Innan/om den får det så kommer det mest betraktas som vandalism.

Jag tycker kommunen borde låta grafitti-målare gå lös på alla betonggråa bropelare som förstör naturvyerna här i Slöddertälje.
Smäll upp byggnadsställningar runt om så de kommer högre upp än de som sen vill förstöra med sina tags.
Jag är en sån som njuter av konstnärliga alster i målarens egen stil! :tummenupp

Höll själv på i moppefukkoåldern med detta.
jag själv sög på att måla så det blev mest att hålla vakt när dom andra målade.:D
:hihi:hihi:hihi:hihi

"Vi gillar att visa upp oss" :rofl
Så sitter dom där mer dolda och instängda i sina "kläder" än en kvinna med niqab eller burka i mellanöstern.

Annars så finns det mycket schyssta saker dom gör, men tyvärr mycket mycket mer skit som bara är fult och klotter. Och hur jävla fjortis är det inte att springa runt och tagga skyltar m.m.!?

Hoppas dom inser hur pinsamma majoriteten av dom är när dom växer förbi 14-15 års åldern. Tänk att ha en son som man vet är 20-25 och fortfarande springer runt och taggar "D.P Crew" på stolpar och skit haha, pinsamt, PINSAMT! :rofl

(Sen kan jag faktiskt inte förstå varför kommunerna slänger miljarder på att städa upp skiten, skippa lägga miljarder på det hela så och släng istället upp några betongblock som dessa människor kan använda som penisförlängare och fritidsfördriv istället, skulle inte ens kosta hälften)

Last edited:
Det mesta som grafitteras blir ju bättre.
När man ger sig på redan vackra byggnader, så tycker jag att det är onödigt.
Bryr mig inte särskilt.
Är det så dyrt att sanera, så kan man väl skita i det.

Graffiti är något som vilsna understimulerade ungdomar och bidragstagare sysslar med. Som all konst.

Dessutom är betong i mitt tycke bland det vackraste som finns, så man blir allt lite förbannad på dom som utövar sin "konst" i det fria. :finger

Grafitti blev ju faktiskt utnämnt till en konstform.

Här nere satte dom upp ett ganska långt plank, där dom ville att folk skulle "rita" eler det kanske kallas graffittiera? ingen aning...

Bryr mig inte. I-lands problem.

Graffiti kan vara jävligt snyggt om det är en duktig grabb som målar. Men det här beteendet att springa runt och måla "tags" är ju bara löjligt.

Sen ang. etnicitet; Jag tar hellre att någon svensk/muslimsk grabb målar i betongtunneln runt hörnet än att en annan grabb (svensk eller arab) våldtar småflickor i dungen bakom mitt hus. Så det så! :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park